تردد بیش از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو از جاده‌های قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: پنج میلیون و ۶۹۴ هزار و ۸۵۱ دستگاه خودرو در مدت زمان پنج روز از راه‌های استان تردد کردند.

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: پنج میلیون و ۶۹۴ هزار و ۸۵۱ دستگاه خودرو در مدت زمان پنج روز، یعنی از ۲۵ تا پایان ۲۹ اسفند گذشته و همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی از راه‌های این استان تردد کردند.

حق‌لطفی افزود: تردد خودرو‌ها از آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی استان قزوین از ۲۵ تا ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱ به تعداد پنج میلیون و ۶۴۷ هزار و ۷۸۱ دستگاه ثبت شده بود.

وی ادامه داد: تعداد ثبت تردد خودرو‌ها روز گذشته /۲۹ اسفند/ یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۱۱۸ دستگاه بود که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

حق لطفی با اشاره به تعداد مسافران جا به جا شده از طریق پایانه‌های حمل مسافر استان، تاکید کرد: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه گذشته ۱۵ هزار و ۹۸۸ مسافر توسط اتوبوس و سواری در پایانه قزوین جا به جا شدند در حالی که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۸ هزار و ۹۷۹ مسافر بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به حجم تردد خودرو‌ها و ترافیک سنگین ناشی از سفر‌های نوروزی، به رانندگان توصیه می‌کنیم ضمن مدیریت در سفر، به ویژه در زمان بازگشت، با رعایت صحیح و دقیق مقررات رانندگی، توجه به جلو و خودداری از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی سفری ایمن و خاطره انگیز را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.