خطیب جمعه بخش بهمن:

تحقق شعار سال با الگوی موفقِ دفاع مقدس ممکن می‌شود

حجت الاسلام علیزاده گفت: الگوی موفق ما در دفاع مقدس، مردمی کردن دفاع و جنگ بود و با همین الگو ما بدون بودجه و توانایی زیاد جنگ هشت ساله را مدیریت کردیم.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن گفت: در جنگ هشت ساله مردم آمدند و هرچه داشتند به میدان آوردند و ما توانستیم هشت سال جنگ را به خوبی مدیریت کنیم و آن الگوی موفق، امروز در همه عرصه ها، چه اقتصادی و چه اجتماعی، نسخه شفابخش کشور است.

او افزود: هر کاری که مردم پای آن آمدند نتیجه داد، در مسائل اقتصادی امروز هم باید اقتصاد مردمی شود.

امام جمعه بخش بهمن بیان کرد: اقتصاد بیمارِ کشور، نقطه ضعف ما در برابر دشمن است و کشور ما باید درحوزه اقتصادی همچون دیگر حوزه‌ها قوی شود.

علیزاده ادامه داد: برای قوی شدن در اقتصاد، باید وابستگی به صادرات نفت خام و دلار کم شود و از طرفی مشارکت مردم در مسائل اقتصادی افزایش یابد.

 او تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره با نام‌گذاری سال‌ها به نام‌های اقتصادی تلاش دارند این نکته را به دست اندرکاران نظام یادآور شوند که باید فکر جدی برای اقتصاد کشور صورت بگیرد.

امام جمعه بخش بهمن به میلاد امام حسن مجتبی و هفته کمک به محرومان و مستضعفان اشاره کرد و گفت: امام حسن مجتبی (ع) مجمع فضائل الهی هستند و یکی از فضائل این امام احسان به دیگران است که آن حضرت چندین بار تمامی دارایی خویش را در راه خدا داد و چندین بار اموال خود را با فقرا تقسیم کرد.

او افزود: امروز امام حسن (ع) و اهل بیت بهترین الگو در مسئله احسان و اکرام محرومین هستند و ماه رمضان هم، ماه دستگیری نیازمندان است، چون انسان با گرسنگی طعم گرسنگی و نداری را می‌چشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
حتما جنگ و دفاع باید مردمی باشد اخه زندگی مال مردم نیست مال شما رییسهاست فقط جنگ و بدبختی مال مردمه ای بی عقل
آخرین اخبار