ارائه خدمات امدادی در آزاد راه شیراز_اصفهان

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از روند ارائه خدمات امدادی و پوشش اورژانس پیش بیمارستانی آزادراه شیراز_اصفهان خبر داد.

محمدجواد مرادیان با بیان اینکه با آغاز سفر‌های نوروزی و افزایش تردد در محور‌های مواصلاتی استان فارس، آزادراه تازه تأسیس شیراز اصفهان نیز از محور‌های پُرتردد استان محسوب می‌شود، اعلام کرد: در راستای آسایش هموطنان و مهمانان نوروزی، پوشش امدادی این آزاد راه، با ۱۰ پایگاه اورژانس اطراف و دو بالگرد اورژانس هوایی شیراز و آباده، در ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می‌شود.

او با اعلام اینکه ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان نیز در ساعات پرتردد در تمام طول مسیر مستقر و آماده خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ که سفر‌های نوروزی آغاز شده تا پایان سوم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۵۸ مأموریت اورژانس در ساعات مختلف شبانه روز گزارش شده که ۵۱ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه ادامه داد: در این بازه زمانی، تعداد ۸۲ نفر از هموطنان عزیزمان از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، بهره‌مند شده و ۴۶ نفر از آنها برای دریافت خدمات درمانی تخصصی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.