جابه جایی ۵۲ هزار مسافر از مبادی استان کردستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از ۵۲ هزار مسافر از مبادی استان با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی انجام خبر داد.

سید عبدالرحمن حسینی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۵ فروردین ماه جاری، ۵۲ هزار مسافر در قالب ۱۱ هزار سفر از مبادی استان کردستان با استفاده از انواع ناوگان حمل ونقل عمومی انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اذعان کرد: مقصد ۷۰ درصد سفر‌ها درون استان و ۳۰ درصد برون استانی بوده است.

وی افزود: در این مدت ۲۴ درصد مسافران با استفاده از اتوبوس، ۳۰ درصد با مینی بوس و ۴۶ درصد با استفاده از سواری بین شهری جابجا شده اند.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین در مدت یاد شده ۲۷ هزار مسافر نیز از طریق مرز‌های رسمی استان تردد داشته اند که ۶۵ درصد آنها ایرانی و ۳۵ درصد خارجی هستند.

اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد:  کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف  افزایش ایمنی سفر در طول تعطیلات اجرا می شود که ناوگان حمل و نقل از مبدا و در طول مسیر رصد و تعداد مسافرین با تعداد درج شده در صورت وضعیت مسافری تطابق داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسافران به منظور ارتقای سطح خدمات در حوزه حمل ونقل مسافر برونشهری، همکاری لازم را داشته باشند، یادآور شد: هموطنان در صورت بروز و مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه پیغامگیر و پاسخگوی شبانه روزی ۱۴۱ اعلام کنند تا در حداقل زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.