بازدید بیش از ۲۷ هزار نفر از روستای جهانی

رییس اداره میراث‌فرهنگی شهربابک گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، بیش از ۲۷ هزار نفر از روستای تاریخی و صخره‌ای میمند بازدید کردند.

حسن ابراهیمی با بیان اینکه امسال پایلوت گردشگری شهرستان  شهربابک، روستای جهانی میمند در نظر گرفته شد، گفت: روستای جهانی میمند با ۲۷ هزار و ۸۵۰ نفر بیشترین میزان بازدید را در ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان شهربابک به خود اختصاص داد.

 وی بیان داشت: همچنین در این مدت ۹ هزار و ۳۰۰ نفر نیز از دیگر مناطق گردشگری و دیدنی شهربابک بازدید کردند.

رییس اداره میراث‌فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهربابک تصریح کرد: طی مدت یاد شده، ۴۴ هزار و ۸۵۵ نفر به طور موقت و ۲۰ هزار و ۱۸۶ نفر به طور دائم در شهرستان اسکان یافتند.

وی افزود: همکاران ستاد تسهیلات نوروزی در محل فرمانداری شهرستان با تشکیل ۲ جلسه با برنامه‌های تعیین شده و همچنین مجتمع مس شهرستان با نگاه ویژه و شهرداری شهرستان نیز مساعدت های لازم را انجام دادند.

 ابراهیمی گفت: شورا و دهیاری میمند نیز همسو با اهداف پایگاه جهانی میمند، همکاری لازم را در این زمینه داشتند تا از ابتدای فروردین پذیرای مسافران سفر‌های نوروزی باشیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، اداره بهداشت، آموزش و پرورش، هلال احمر، اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی، موجبات استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان و روستای جهانی میمند را فراهم کردند که جا دارد از تمامی اعضای ستاد تسهیلات نوروزی تشکر کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.