۱۹۴ مرکز خدماتی در زنجان بازرسی شد

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: در طرح عیدانه نوروزی ۱۹۴ مرکز خدماتی به لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی شامل مراکز پذیرایی و رستوران ها، مرکز عمده خشکبار و شیرینی، مراکز اقامتی بین راهی، هتل ها و غیره در سطح استان، با هماهنگی با دستگاه ها و نهادهای متولی بازرسی شد.

مهدی قهرمانی مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: با عنایت به سیاست های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران و توجه هر چه بیشتر بر موضوع کیفیت خدمات ارائه شده به مردم و همچنین در راستای تحقق ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به موجب آن سازمان موظف است، نسبت به ارزیابی انطباق کالاها و نیز خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشـت و سلامت عمومی حائز اهمیت است، اقدام کند.

وی اضافه کرد: بر این اساس اجرای طرح عیدانه نوروزی برای سومین سال با تمرکز بر خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و به مدت یک ماه اجرا شد.

این مسوول ادامه داد: در این طرح مراکز خدماتی مد نظر با هماهنگی دستگاه ها و نهادهای متولی بازرسی شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی انطباق مراکز مذکور بر اساس استانداردهای ملی مرتبط بوده و به استناد ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، گزارش عدم انطباق های مشاهده شده پس از جمع بندی به دستگاه ها متولی مربوطه و مراجع ذی ربط گزارش می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.