انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/۸ قاچاقچی و سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش ماموریت طی تعطیلات پایان هفته در استان خبر داد و گفت: طی این ماموریت‌ها هشت سارق و قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار جلیل موقوفه‌ای  ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته شش مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسیده است، گفت: توقیف سمند مزاحم، پژو پارس سرقتی و شش خودرو شوتی، کشف تریاک، پیدا شدن احشام سرقتی و دستگیری سارقان منزل از جمله مهمترین آن‌ها است.

وی ضمن بیان اینکه شش دستگاه خودرو شوتی حامل محموله خطرناک سوخت توقیف و شش هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد، افزود: این خودروها سوخت را از استان‌های شمالی بارگیری و به سمت سیستان و بلوچستان در تردد بودند که در استان سمنان زمین گیر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف شش کیلو مواد مخدر از نوع تریاک از خودرو عبوری پژو ۴۰۵ نقره‌ای در شهرستان میامی خبر داد و ابراز داشت: پنج سرنشین اهل استان سیستان و بلوچستان این خودرو دستگیر شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه با سرعت عمل بالای پلیس دامغان ۵۰۰ رأس احشام مفقودی در روستای قهاب رستاق این شهرستان پیدا شد، تصریح کرد: این تعداد دام در بیابان‌های منطقه صحیح و سالم بدون کم و سری یافت و به مالک تحویل داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.