دستگیری سارقان در طرح نوروزی پلیس سمنان

ماموران پلیس در سمنان در ایام نوروز سارقان اماکن و اموال خصوصی شهروندان را دستگیر کردند.

سرهنگ عباس عرب فرمانده انتظامی شهرستان سمنان، از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو و کشف ۸ فقره سرقت خبر داد و گفت: با اعلام چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو مأموران کلانتری ۱۱ شهدا با استفاده از تجهیزات هوشمند و نوین کشف جرم موفق شدند سارق را در یکی از محله‌های شهر شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود هم گفت: با اقدام به موقع مأموران گشت انتظامی این فرماندهی سارق خودرو ۴۸ ساعت پس از انجام سرقت دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا شائینی گفت: خودروی نیسان مالبخانه در حالیکه برای چند لحظه جلوی منزلش پارک کرده بود به سرقت رفته بود و مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ با گشت زنی هدفند در کمتر از ۴۸ ساعت موفق شدند خودروی سرقت شده و سارق را رویت و در عملیاتی ضربتی نسبت به متوقف کردن آن و دستگیری سارق اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده سابقه دار و معتاد بوده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به دادسرا معرفی شد 

ویس همچنین از دستگیری یک سارق منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۲ فقره سرقت در ایام نوروز خبر داد. و گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در منطقه شهرک ولی عصر ، تیم ویژه دایره تجسس کلانتری ۱۲ بسیج در همان بررسی‌های اولیه رد پای یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای سطح شهرستان را در یکی از سرقت‌ها مشاهده و با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد:علی رغم انکار‌های اولیه متهم ۳۰ ساله ، نامبرده با مشاهده مستندات و شواهد پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۲ فقره سرقت منزل در ایام نوروز اعتراف کرد.

 

سرهنگ علیرضا شائینی همچنین گفت : با هوشیاری ماموران انتظامی بخش بسطام یک دستگاه خودروی نیسان وانت سرقتی با پلاک جعلی توقیف و سارق دستگیر شد.

وی تشریح کرد : ماموران انتظامی بسطام در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان وانت مشکوکشدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

در بررسی ها مشخص شد پلاک خودرو دستکاری شده و ارقام آن با ظرافت خاصی تغییر یافته که در این راستا با استعلام از سامانه‌های مربوطه مشخص شد خودرو نیسان سرقتی است و راننده آن را در یکی از شهر‌های شمالی کشور سرقت کرده و با دستکاری پلاک قصد عبور از حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود را داشته است که بلافاصله با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

سارق ۴۰ ساله دارای سابقه کیفری سرقت به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد 

سرگرد مهدی سمنگانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار هم از دستگیری سارق موتورسیکلت و‌کشف ۴دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه جنت آباد با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای وسایل نقلیه در شهرک صنعتی پایتخت شدند و با هماهنگی قضایی پ با ورود به مخفیگاه، متهم ۴۲ساله را دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار