انتقامی که حتمی است/ کابوس رژیم صهیونیستی از پاسخ ایران

سخنان رهبر انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم صهیونیستی مبین این امر است که انتقام از اشغالگران قدس حتمی است.

رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین با شلیک شش موشک، کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار داد و هفت نفر از هموطنانمان به نام‌های سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنان به نام‌های شهید حسین امان‌اللهی، شهید سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقابابایی و شهید سید علی صالحی روزبهانی را به شهادت رساند.

پس از این حمله موج محکومیت این جنایت در سراسر جهان به راه افتاد. در جلسه شورای امنیت سازمان ملل چین و روسیه که هر کدام با اسرائیل روابطی دارند این جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند، اما آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمایت از اسرائیل این جنایت را توجیه کردند.

نکته عجیب این است حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا هنوز نتوانسته رضایت تندرو‌های این کشور را جلب کند و سیاست‌های جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده در قبال اسرائیل را متناقض می‌دانند چراکه می‌گویند دولت بایدن از یک سو به انتقال بی‌سروصدای مهمات به اسرائیل مشغول است و از سوی دیگر از سیاست‌های جنگی اسرائیل انتقاد می‌کند.

با توجه به اینکه آمریکا فرمانده جنگ غزه است این اظهارات تندرو‌های آمریکایی در اعمال سیاست متناقض بایدن در قبال اسرائیل را نمی‌توان باور کرد چراکه هم دموکرات‌ها و هم جمهوری‌خواهان هیچ تفاوتی در حمایت از رژیم صهیونیستی ندارند و حمایت‌های بی‌حساب و کتاب از اسرائیل در عملکرد روسای جمهور آمریکا از بدو تشکیل این رژیم تا به امروز کاملا مشهود است.

جنگ زرگری آمریکایی‌ها با یکدیگر

سید علی آقازاده دافساری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آمریکا، فرانسه و انگلیس متحد اسرائیل هستند و در جنایات آن شریک هستند. حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه و شهادت هموطنانمان محکوم است و قطعا این رژیم در جنایتی که علیه کشورمان انجام داده با آمریکا هماهنگ بوده است.

آقازاده دافساری

وی ادامه داد: در تمام جنایاتی که در سطح منطقه توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌شود این رژیم در قالب طرح‌ریزی‌ها و اجرای واحد با آمریکا همدست است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس بیان کرد: فرانسه و انگلیس به شدت از رژیم صهیونیستی و اقدامات جنایتکارانه آن به‌ویژه در جنگ غزه پشتیبانی کردند بنابراین بدیهی است که برخی کشور‌های اروپایی مثل فرانسه و انگلیس جنایات اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه را توجیه کنند، اما قطع‌به‌یقین می‌دانند آنجا مرکز دیپلماتیک ایران بوده است.

آقازاده دافساری تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه با شیوه‌های مختلف که خاص تزویر و ریاکاری خودشان است حمایت کردند، اما کشور‌های چین و روسیه و برخی کشور‌های دیگر این رژیم را محکوم کردند و مسیر خود با این اقدام جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس جدا کردند البته در عین حال شاهد بودیم که چین، روسیه و برزیل برخلاف متحدین اسرائیل عمل کردند و جنایات این رژیم هم در غزه و هم در کنسولگری ایران محکوم کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بین نمایندگان کنگره آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه با دولت این کشور بر سر جبهه مقاومت جنگ‌های زرگری وجود دارد، چون اینها همگی با هم هستند و از رژیم صهیونیستی حمایت همه‌جانبه کردند و هیچ تفاوتی در مجموعه آمریکا علیه مردم منطقه و حمله به کنسولگری ایران در سوریه و در جنایات دیگری که در منطقه شکل می‌گیرد وجود ندارد، چون احزاب مختلف آمریکا با دولت این کشور همراه هستند و هیچ اختلاف‌نظری ندارند.

با توجه به جنایت صهیونیست‌ها در غزه و شکست‌های رژیم صهیونیستی به نظر می‌آید حمله به کنسولگری کشورمان برای پرت کردن حواس‌ها از شکست‌های پی‌درپی صهیونیست‌ها در شش ماه گذشته بوده است.

فشار روحی و روانی صهیونیست‌ها در جنگ با حماس

شهریار حیدری، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رژیم صهیونیستی احتمال می‌داد ظرف یک ماه در غزه تکلیف حماس را مشخص کند، اما نه‌تن‌ها به هدفش نرسید بلکه در باتلاق جنگ با حماس گرفتار شده و هر روز دامنه جنگ گسترده‌تر می‌شود و آسیب‌پذیری رژیم هم بیشتر می‌شود.

شهریار حیدری

وی اظهار کرد: کابینه نتانیاهو قبل از جنگ با حماس زیر سوال بود و صهیونیست‌ها تجمعاتی علیه آن داشتند و مجدد این تجمعات شکل گرفته و این رژیم علاوه بر درگیری با حماس درگیر مسائل داخلی هم شده همچنین نطام بین‌الملل چندین قطعنامه علیه این رژیم تصویب کرده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس بیان کرد: فشار روحی و روانی زیادی به کابینه نتانیاهو وارد شده است به همین دلیل یک تصمیم غیرمنطقی و غیرمتعارف و به‌دور از قوانین و معاهدات بین‌الملل گرفت و به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه حمله کرد.

حیدری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی می‌خواهد فشار روحی و روانی را به آن‌طرف درگیری‌ها و تنش‌ها یعنی ایران و سوریه منتقل کند، افزود: قطع به‌یقین نمی‌توان گفت رژیم صهیونیستی از روی جهل و نادانی این حمله را کرده بلکه کاملا از روی آگاهی و با اطلاع از قوانین بین‌المللی این حمله را کرده است و حتما باید پاسخ این جنایت را دریافت کند. 

تنبیه رژیم خبیث

جنایت رژیم صهیونیستی در کنسولگری کشورمان در سوریه امری است که توسط ایران به آن پاسخ داده خواهد شد، اما اینکه چه زمانی و در کجا این پاسخ داده شود به کابوسی برای اسرائیل و متحدانش تبدیل شده است.

سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی امام خمینی (ره) تهران گویای تنبیه حتمی رژیم صهیونیستی است.

ایشان فرمودند: رژیم خبیث صهیونیستی یک خطای دیگری هم به خطا‌های خود اضافه کرد و آن حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود، کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند. رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد. البته داغدار شهیدانمان از جمله شهید زاهدی و شهید رحیمی و دیگر همرانان آنها شدیم. آنها عاشق شهادت بودند و چیزی از دست ندادند. آنها کسانی بودند که یک عمر به دنبال شهادت دویدند و خداوند این اجر را به آنها داد و کامیاب شدند و ما داغدار شدیم.

رهبر انقلاب

با توجه به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم صهیونیستی برخی سیاستمداران آمریکایی مثل مایک ترنر نماینده جمهوری‌خواه و رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا گفته‌اند: درحالی‌که واشنگتن سعی در دور نگه داشتن ایران از جنگ در غزه دارد، حمله (رژیم) اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق کار عاقلانه‌ای نبود.

آمریکا که فرزند نامشروع خود را در منطقه در حال زوال می‌بیند به شدت نگران آینده آن است و مثل سایر متحدان اسرائیل منتظر است ببیند ایران چه زمانی انتقام شهیدان خود را می‌گیرد به همین دلیل اسرائیل با حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه خواب متحدان خود را هم آشفته کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی صادقی
۲۳:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
مشکل اینجاست موشک بزنید اسرائیل موشکاتون رو میزنه و آبرو براتون نمیمونه
پس الکی هی تهدید کنید و پا به زمین بزنید که خرجی هم نداره نه آبرو میره نه موشکی شلیک میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
انتقام ۱۵ مامور نیروی انتظامی که در سیستان شهید شدن رو چرا نمی‌گیرید اونا ایرانی نیستن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
ظاهرا اینجا برخی کودکان و اطفال نظر می‌نویسند، فلذا وَقعی بر برخی از این نظرات نمی توان نهاد.
مرگ بر رژیم صهیونیستی و شرکای خونخوارش.
با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
بنظرم بهترین روش همین اقتدار و تهدید دشمن و ایجاد رعب و ترس در قلب آنهاست.
از لحظه حمله به سفارت، تا الان، یک خواب خوش نداشته اند.
هر شب این استرس را دارند که الان ایران میزنه!!!
منتظر باشید که ان شاءالله در یکی از همین شب‌ها با موشک بالستیک پذیرایی می‌شوید.
تشکر از توجهتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
بیچاره مارمولک های بیابان تل‌آویو که قراره چند تا موشک بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
خداوند در قران می فرماید که چرا شما مسلمانان در راه کمک به افرادی که تحت ظلم قرار گرفتن و فریاد کمک خواهی سر دادن، کاری انجام نمی دهید؟
مردم مظلوم غزه با اینهمه شهید و جانباز و خانه های از بین رفته و کودکان یتیم مانده و قحطی و گرسنگی باز زیر حملات شدید اند!
مسلمانان عمل به قرآن یادشون رفته!
یکبار به تعدی متعدد رژیم جعلی جواب بدید تا خداوند ذلت دوم یهود که در قرآن وعده داده رو با دستان شما عملی کنه!
تل آویو و حیفارو با خاک یکسان کنید، فوقش دوماه هم با امریکا جنگیدیم، ترس نداره. یمن ۹ساله با چندین کشور جنگیده، نمرده، شما هم نمی میرید!
تحت شدیدترین تحریمها و عشار اقتصادی هستیم، مرگ یکبار شیون یکبار...که به حول و قوه الهی مایه فرج همه خواهد بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حتی اگه مسئولان کشور همه هم بد باشن یک ایرانی باغیرت راضی نمیشه که کسی به خاک وطنش چپ نگاه کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
انقدر پیغام پسغام ندید و درگوشی با امریکا صحبت نکنید که فقط دنبال سواستفاده و پرت کردن حواستان به وقتش هستند.....انوقت قدرت صدای دادشان گوش مردم دنیا رو با تسلط بر رسانه های جهان کر میکنه ولی صدای ما در داخل هم طنین انداز نیست......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
هنوز جای انتقام های قبلی درد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اینطور که اینا از انتقام ایران وحشت کردن ، اگه یه ذره به وجود خدا اعتقاد داشتن و میدونستن خدا هم انتقام میگیره شاید هیچ وقت اینقدر دست به جنایت نمیزدن .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
انتقام نگیریم هیچ حرفی برای گفتن نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از گروهک تروریستی جیش الظلم برای بی‌ثباتی در سیستان و بلوچستان استفاده می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه کامنت هایی را می بینم که نشان از سطحی نگری و عدم آگاهی برخی از هموطنان به ظاهر کم طاقت در شیوه گرفتن انتقام از رژیم جنایتکار اسراییل دارد. البته این کم طاقتی می تواند ظاهر قضیه باشد و در میان این عده از نظر دهندگان، احتمالاً تعدادی دلبسته آن طرف آب هم هستند ، که قصد تحریک فرماندهان و تصمیم گیرندگان را دنبال می نمایند. به این قبیل نظرات کوچکترین توجهی نباید بشود، و با همین سیاست صبر، آرامش و تدبیر بایستی شرایط یک عملیات ترکیبی پر قدرت بر ضد خصم دون فطرت را در زمان و موقعیت مناسب به سرانجام رساند. اگر چه همین تعلیق چند روزه در دادن پاسخ به طرف مقابل، به اندازه زیادی برای رژِیم کم مایه اسراییل هزینه مادی و روانی در پی داشته است. پیروز باد ایران بزرگ، سرفراز باد تشیع علوی.
Iran (Islamic Republic of)
ایران دوست
۱۸:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
چرا مردم را به سمت ذهنیت جنگ میبرید . اسراییل دعا میکنه تا با ما جنگ کنه چون در حالتی هست که همه دنیا مقابلش هستند انوقت با جنگ با ایران همه دوباره اون را حمایت میکنند نه ما را چون اونی که نفت و منابع داره ماییم دنیا دنبال گرفتن منابع ما هست . الان عراق داره سالی 200 میلیارد دلار نفت میفروشه اما هیچ پولی به اون نمیرسه همش دست امریکا هست برید ببینید چقدر مردمش فقیر هستند . اگر اسراییل فقط برق ما را قطع کنه میلیون ها نفر میمیرن . چرا تو بوق جنگ مینوازید . شما باید با عوام فرق کنید و روشنفکرانه حرف بزنید . میدونم انتشار نمیدی
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۷:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
همه از موشک میترسن من از اشتغال بانوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
انتقام های قبلی هنوز مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آدم یاد فیلم هزار پا و سکانسی میوفته که رضا عطاران به یکی پول داده بود تا اون در کافه بزنه الکی تا دختر ازش خوشش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
به امید نابودی رژیم صهیونسیتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
مرگ براسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
نمی‌تونید بزنید چون مقبولیت مردمی ندارید میدونید جنگ بشه واستون کسی نمیره بجنگه همون چند میلیون که پیامک زدن میخان برم غزه همون ها تو سوراخ موش قایم میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
ولله دروغ میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
شما برادر عزیز نگران ترس دوستان نباشید، امنیت همین الان من و شما مدیون فداکاری های همیشه جان فدایان گمنام هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اگه زدن و... تو و رفیقات چادر سرتون کنید برین دست بوس نتانیاهو.همینکه غیرت خاکت و وطنت را نمیگیری معلومه از بستگان بایدن یا نتانیاهو هستی.امان از بی غیرتی .
Iran (Islamic Republic of)
جاناتان
۱۷:۱۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
اینطور نفرمایید. بیایید در جامعه و ببینید مردم و جوانان پای کار را.... یعنی بنده نوعی، در خانه ام بنشینم، صهیونیست خبیث، بیاید به ناموس من اهانت کند؟! هاشا و کلا...
با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
دشمنی با اسرائیل سیره هر با شرفی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
انتقام سخت ،تا اطلاع ثانوی سوار هواپیما نشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
خدا کنه اسرائیل چندتا موشک قوی بزنه بخوره تو ایرانخودرو الهی امین که دوباره مردمو یک سال سره کار نگذاره هرکی مثل من دلش پره بگه امین
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
بازم مافیای خودرو پول بازسازیشو از ملت میگیره پس فقط از ته دل بگید لعنت ابدی خدا بر مافیای خودر در ایران که ملت را گرفتار کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
به جای حرف زدن عمل کنن بعد ادعاکنن یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
#در این دو سال دشمن میخواست ایران را به جنگ وآشوب بکشاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
فکر نکنم شما بتونین کاری بکنین
Iran (Islamic Republic of)
سرباز اسلام
۱۲:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
يعني شما فكر هم دارين!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
همانطور که با جواب پاکستان نتوانستید در اتاقهایتان تبریک بهم بگید و هم رو در آغوش بگیرید و دستهارو بفشارید
اینجا هم با با پاسخ سریع خوشخالی شما دوامی نخواد داشت
مگه اینکه ترقه رو تو بیابان ول بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
از چی سوختی، اب بدم خدمتت؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
کسی که دائم تهدید میکنه جرات حمله نداره قدرت پوشالی .!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
یکی بگوید بستگان آقای اسماعیل هنیه چه فرقی با 33 هزار شهید دیگر غزه دارد ؟؟؟ که بزرگان به هنیه تسلیت می گویند
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
تسلیت گفتن به یک دوست مجاهد که چندین فرزند او را شهید کرده اند حکم ادب و قدر شناسی است و نه نشانه تفاوت .
Iran (Islamic Republic of)
ایران من
۱۱:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
تا شما تصمیم بگیرید گرونی دلار و تورم دیگه توانی برای مردم باقی نمیگذاره.. بابا ول کن ..نخواستیم بسپارش بخدا.. ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
انتقام ملت هم از شما حتمی هست
Italy
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
نفست حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
به یاری خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
این برنامه و بازیها همش برای ایجاد التهاب در بازار و گران کردن ارز هستش
کسی که بالاترین ارز فروشه دولته میخواد دلارشو بجای ۴۰ تومن ۶۰ تومن بفروشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
مواد لازم برای انتقام سخت
یه پرواز خارجی ترجیحا اگه از اکراین باشه بهتره
یه پایگاه نظامی خالی ولی حتما باید عینالاسد باشه
انکار مسولین به مقدار لازم
نوش جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
واقعا خوب گفتی ، این حضرات ملت ایران رو چی فرض کردن، قدرت ساخت ماکت فقط داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
بزدل تر از اونی هستید که انتقام بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
کافر همه را به کیش خود پندارد، احتمالا خود بد جوری بزدل هستی!!!!!، از جنگ جهانی، هیچ کشوری، حتی روسیه و چین هم جرات پرتاب موشک به سمت پایگاهای امریکا را نداشتند ولی ایران رسما 11 موشک در پایگاههای امریکا زد، چند سال قبل در خلیج فارس چندین تفنگدار امریکایی را با تجهیزاتشان دستگیر کرد و بعد لباس نظامیشان را در اورد و بعد از کلی مذاکره، با کت و شلوار انها را پس داد، و همین بلا را سر نظامیان ویژه گارد سلطنتی انگلیس هم اورد، و تازگی چندین نفت کش متخلف امریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس توقیف کرد، لذا ای بزدل، این حرفها به تو نیامده، تو برو تو کوچه بازیت را بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
روزی ۲۰ نفر صحبت از انتقام سخت میکنند بسه دیگه بزار انجام بشه
اسرائیل زد قبلش کلی داستان سرائید ؟
فردا دوتا تو کوهستان میزنید و هیچ سنخیتی با تبلیغات نداره ضایع میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
همونطور دنبال نابودی اسراییل هستید به فکر نابودی تروریستهای جنوبشرق کشور هم باشید که از اسراییل داره بیشتر خانواده های ایرانی رو داغ دار میکنه و استان سیستان و بلوچستان رو به سمت نابودی اقتصادی و انسانی میبره.
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۰:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سردار سلیمانی رو زدن بعد از کلی تهدید و پیغام رفتید تو بیابونای عراق ترقه بازی الانم که به خاک کشور تعرض کردن بعد از یک هفته فقط تهیدید و هشدار صارد میشه. بابا یک جمله بگید که الان فرصت مناسبی نیست و فعلا کاری نمیکنیم والسلام. این رفتار که اسرائیل رو اذیت نمیکنه فقط کسبه بازار بلاتکلیفن و نوسانات ارز داره ملت رو نابود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
ترقه بازی کاری هست که شما تو چهارشنبه سوری انجام میدی
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۹:۵۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سردار سلیمانی رو زدن هیچ کاری نکردین .فقط دو تا ترقه بزرگ زدین تو یه ساختمان خالی .دیگه الان بخواین کاری کنید .یادتان رفته عربستان چه حقارتی به ما داد چه کردین هیچ و هیچ ما مثل اسب شب روز کار کنیم پول منابع و مالیات و..... خرج کارهای بیهود شده.اگر غیر از اینه حرکتی بزرگ بزنید.جنگ نه ولی درس بزرگی بدین که ماستاشونو کیسه کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
مثلا چه درسی؟!؟؟!؟!
شما بفرمایید.
به مملکتت حمله کردن بعد جواب ندی؟!؟!؟!
نگران زندگیتی؟!؟!؟!؟
مثلا الان داری زندگی میکنی؟!؟؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
کسی که پیرو و دوست دار شهید سلیمانی باشد در درجه اول باید پیرو ولی فقیه باشد و نظر او را بر نظر خویش ،ترجیح دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
با طرح عفاف و حجاب انگار انتقام داره از مردم گرفته ميشه خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
درود بر خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر کومونیست
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۰۹:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
۴۰ ساله که میگید اسرائیل رو با خاک یکسان میکنیم فقط در حد تهدید بود دلار شده ۶۵ تومن حالا اگه یه گلوله ساده یه سمتشون شلیک کنید یه دونه نون هم نمیتونیم پیدا کنیم آقا جرعت ندارید نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
کم کم داریم نتایج بی پاسخ گذاشتن اسرائیل را می‌بینیم
جامعه جهانی الان دارد شر مطلق را اسرائیل می‌داند
واقعا بی نظیر است ایران
هر روز خود را از چشم دنیا بعنوان منفورترین رژیم غاصب نشان می‌دهد و در یک کلام گوشه رینگ چه بسا یک شبه فروپاشی از داخل یا سلسله انفجارهایی از درون خدا را چه دیده محو اسرائیل از روی این کره خاکی والان هم مرگ تدریجی از غصه پاسخ ایران خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
کلیه تجمعات ادوات، تجهیزات و نفرات نظامی اسراییل در غزه رو موشک باران بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اون ها هم مداد هستند دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
کابوس چیه فوقش یه جای اسرایل بزنید دیگه جنگ که همه میدونند نمیشه کابوس چیه ، خود اسرایل میگه منو بزن اگه میتونی یک موشکت به زمین اسرایل نمیرسه برات مینویسم حماس اوایل جنگ صد ها راکت همزمان پرتاب میکرد همزمان همه تو آسمون میزد تو دیگه بخوای ۵ الی ۶ تا موشک بزنی دیگه گنبد آهنی سامانه پاتریویت و سامانه تاد آمریکا همه میزنه ، به جای این کارا برو ببین روسیه چه لابی با اسرائیل کرده که سامانه های هوایشو خاموش میکنه وقتی اسرائیل میخواد به ایران حمله کنه ،تمام آسمون دمشق روسیه داره ولی چشمو بست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
عالى بود واقعا روسيه خود رفيق جون جونى اسرائيليه اولين كشورى كه اسراييل و به رسميت شناخت همين شوروى بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
روسیه خائن و دنبال منافع خودش هست و در موقع لزوم کل ایران را به اسرائیل و آمریکا می‌فروشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
فعلا اون که گوشه رینگ اسرائیل بیرون هم نمیتونه بیاد تا ناک اوت بشه به حول و قوه الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
امروزه مبنای نظام سلطه غرب در حفظ روند سرمایه داری غربی که تمامی پیچ و مهره های صنعتی آن در راستاواهداف مکیدن خون جهان سومی ها شکل گرفته که نوک این پیمان تهاجمی رژیم جعلی وغاصب اسرائیل در منطقه غالباً محل سکونت مسلمانان وپهناور وسرشار از منابع خصوصاً نفت خاورمیانه صورت می‌پذیرد همانطوری که رهبری به سران منطقه درمورد حساسیت موضوع واقدام در پیشگیری و قطع مراودات با اسراییل تاکید داشتند که درصورت بی تفاوتی بعداز غزه گریبان سایرین را خواهد گرفت ،مهمترین نکته ضروری و مهم این پیام قطع شریان حیاتی نظام سلطه وجرثومه ننگ بشریت ،دولت غاصب اسرائیل ،یعنی قطع صدور نفت و کلیه ارتباطات اقتصادی در درجه اول است که ریشه این ظلم نزدیک به هشتاد ساله تحمیلی بر مردم مظلوم غزه را خواهد خشکاند شک نکنید،راهکار مناسب آن تفهیم این تراژدی به سران منطقه توسط کارشناسان امر اگر مسلمان باشند جای امیدواری است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
یکی از بزرگترین دشمنان ما در طول تاریخ همین عربستان بوده و هست . هزاران نفر از مردم ما را کشتن به گروههای منافق و داعش و خاینین داخلی کمک کرد ولی چی شد ، ما بازهم با آنها رابطه برقرار کردیممممممم. در اولین فرصت به ما ضربه خواهند زددددد
Iran (Islamic Republic of)
قاسم احمدی
۱۱:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام تحلیل شما از ورود هواپیماها و موشک های اسراییل به سوریه بدون برخورد به سامانه های s300 روس چیه؟

یعنی روسیه و اسراییل با هم همکاری میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
نابودی اسرائیل قطعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
بویی از انسانیت وشرف نبردن حامیان پست این رژیم کودک کش حیف نام انسان که روی این مزدوران کثیف این رژیم کودک کش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
همش در سخرانی ها تکرار این بود که اگه اسرایل دست از پا خطا کنه با خاک یکسانش میکنیم حالا نمیدونم دیگه باید چار کنه تا نظام کاری کنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Babak
۰۸:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
همش حرف و وعده وعید ... یه هفته اس با این سیاستتون بازار رو ملتهب کردین بزن دیگه ... اسرائیل هم میگه بزن همه میگن بزن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل در لبه پرتگاه فروماشیه و به هر گوشه ای چنگ میزنه.. البته که تیر خلاص رو در نهایت دست قدرتمند ایران خواهد زد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
الانتظار اشد من الموت
پس بهتره دفاع نکنن و بذارن زودتر حقشونو بذاریم کف دستشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
هر کی خربزه میخوره باید پای لرزشم بشینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اینقدر جواب ندادین که کنسولگری رو زدن
ایندفعه جواب ندین بیت رهبری رو خواهند زد

مجبورید جواب بدین.ترور دانشمندان و فخری زاده و خرابکاری های هسته ای. و ترور سرداران در سوریه و غیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
جمهوری اسلامی یه مشت مسول داره که پول می‌گیرند که مثل نوار ضبط شده حرفای بقیه را تکرار کنند شما بزنید نزنید هر دو حالت باختین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
لبیک یا سید علی خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
پایگاه خالی نزنید پای موشک ها خون ها پول و جون رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
هیچکاری نمیکنید فقط حرف میزنید
عادت کردین به اینکار فقط درحد حرف
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
فقط حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
رژیم ترسو و نجس صهیونیست فقط میخواد آمریکا و ایران و بجان هم بیندازه خود ترسوی بزدلش هم بکش کنار و نذاره گر باشه باید انتقام گرفت اما نباید اجازه بدیم در دام کثیف نتانیاهو بیفتیم
Iran (Islamic Republic of)
Babak
۰۸:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
مگه نمیگین مرگ بر امریکا ... خب بجنگین دیگه یا فقط لب و دهنین عادت کردین به مفت خوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
بابك جان امثال اينا رو شاسى بلنداشون يه خط بيوفته مثل بچه شيش ماهه گريه ميكنن همه ميدونن فقط ادعان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
بابک و امثالهم
ایران میزنه...
ولی شرف و وجود داشته باش بیا منصفانه نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
ماها مثل شما ماشین شاسی بلند نداریم،من یکی که پراید هم ندارم، باید فکر شده پاسخ داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
خدا انتقام من را از شماها میگیره .ماده 96قانون تامین اجتماعی را که اجرانمیکنید.ماده41 قانون کار را اجرا نمیکنید.من را به عسر وحرج انداختید.به قرآن خدا میزنه به پس گردنتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
من هم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
کلی خندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل به دست خودش نابود خواهد شد به لطف خداوند بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
با نباید بزنیم یا اگر زدیم موشک های رده بالامون که قدرت تخریب خیلی زیادی دارن و تا حالا استفاده نکردیم باید بزنیم
مثل خیبر ، خرمشهر ، عاشورا
و حتما باید تلفات انسانی ب نظامی هاشون وارد کنیم
آخرین اخبار