ساکنان کوی فلسطین زنجان در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، ساکنان کوی کم برخوردار فلسطین شهر زنجان طبق اولویت بندی در چند مرحله جابه‌جا و به این واحدها منتقل می‌شوند.

جعفر قزوینیان روز یکشنبه در نشست ارائه گزارش دستگاه های اجرایی به منظور نهایی کردن فرآیند جا به جایی ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان به واحدهای نهضت ملی مسکن،‌ گفت:در سفر دور اول رئیس جمهور به استان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنان محله کوی فلسطین از سوی رئیس جمهور صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی توسط اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: پس از سفر رئیس جمهور به استان طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان شد و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گرفت.

به گفته این مسوول، خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام گرفته چهار واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در اولویت بودند طی سال گذشته در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان به واحدهای نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

قزوینیان با بیان اینکه فرآیند جابه جایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین تا چند ماه آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انجام می شود، ابراز کرد: متقاضیانی که واحد مسکونی آنها در محدوده راه‌آهن قرار دارد به عنوان واجدین شرایط انتقال در اولویت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه جابه جایی ساکنین کوی فلسطین به پروژه های نهضت ملی از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطر نشان کرد: باید مسائل و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه های نهضت ملی مسکن هرچه سریعتر حل شود.

کوی فلسطین نام منطقه ای محروم و کم برخوردار در بافت فرسوده و قدیمی شهر زنجان است که آیت الله رییسی رییس جمهور در سفر استانی خود در بازدید از این کوی، دستور جابه جایی ساکنان آن را صادر کردند.

برچسب ها: نهضت ملی مسکن ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.