هوای همدان تا شنبه بارانی است

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بارش باران تا روز شنبه در بیشتر نقاط استان به ویژه در مناطق کوهستانی و نیمه جنوبی پیش بینی می‌شود.

محمدحسن باقری‌شکیب گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران، احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: شدت بارش‌ها طی ساعاتی از بعدازظهر جمعه بیشتر بوده و در بیشتر نقاط استان در ساعاتی از بعدازظهر جمعه و جمعه شب بارش باران به همراه رگبار باران و احتمال رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: روز‌های شنبه و یکشنبه پدیده غالب وزش باد نسبتا شدید در بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

باقری‌شکیب گفت: دما‌های روزانه طی امروز و فردا ۲ تا چهار درجه خنک‌تر شده و از روز شنبه به بعد مجدد دما‌های روزانه افزایش می‌یابد و دما‌های کمینه و شبانه تغییر محسوسی ندارد.

او گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در بیشتر نقاط استان به ویژه نیمه جنوبی استان مشاهده شد که بیشترین میزان بارش تاکنون از ایستگاه بارانسنجی تویسرکان با ۲۵ میلیمتر گزارش شده است و در ایستگاه دانشگاه بوعلی سینا شهر همدان ۱۷ میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند و فامنین با ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل تپه با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری‌شکیب گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۱ و ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.