ضرورت رشد مسیر متفکرانه‌ گروه تعاونی پیشگامان

امام جمعه یزد گفت: ارائه‌ی راهکار‌های متفکرانه گروه تعاونی پیشگامان موجب پیشرفت در سطح کشور شده است.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ یزد در بازدید از بندر خشک پیشگامان یزد با حضور فرماندار و امام جمعه‌ شهرستان مهریز با اشاره به حدیث پیامبر اسلام (ص) که فرمودند: یک ساعت تفکر، از هفتاد سال عبادت بدون تفکر ارزشمندتر است؛ گفت: موفقیت امروز پیشگامان نشان‌دهنده‌ یک تفکر بسیار خوب بوده و ضرورت دارد که مسیر تفکر در گروه تعاونی پیشگامان همیشگی شود.

او با بیان روایتی از امام صادق (ع) که سه چیز انسان را از دستیابی به مراتب عالی باز می‌دارد توصیه کرد: کوتاهی همت، تدبیر اندک و تصمیم‌گیری متزلزل موجب زمین خوردن آدمی می‌شود بنابراین همیشه بگویید این پله از پیشرفت، کافی نیست و باید ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: پیشگامان با جلوگیری از انباشت سرمایه و گردش مالی یک رونق اقتصادی را ایجاد نموده که در کنار این مورد لازم است فرهنگ قناعت را نیز پیاده سازی کند. 

لازم به ذکر است؛ در این بازدید رضائی نژاد، مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان، به شرح فعالیت‌ها و خدمات گروه تعاونی پیشگامان پرداخت و همچنین فعالیت‌های بندرخشک پیشگامان توسط امیرحسین رضایی نژاد، رئیس هییت مدیره این شرکت تشریح شد.

گفتنی است؛ از شهرک حمل ونقل، انبار‌های عمومی، سردخانه‌های دو مداره، سایت نیروگاه حرارتی ۵۰ مگاواتی، محوطه‌ی گمرکی و سیلو غلات بندرخشک پیشگامان بازدید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار