ارکان ۴ گانه انتخابات رعایت شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت ۴ رکن انتخابات است که در دور دوم هم باید رعایت شود.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ستاد انتخابات استان گفت: هر دو کاندیدای حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، اخلاق مداری را مانند گذشته رعایت کنند. 

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات افزود: رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت ارکان برگزاری انتخابات است که باید در دور دوم انتخابات هم انجام شود و اصل بی طرفی به عنوان اصول کار انتخابات سرلوحه کار باشد.

طالبی اظهار کرد: عوامل و هیأت‌های اجرایی انتخابات، باید هماهنگی و تعاملات لازم را با حوزه نظارتی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شروع انتخابات رأس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت است بیان کرد: صندوق‌ها دو ساعت قبل از شروع رأی گیری در محل شعب اخذ رأی مستقر می‌شود.

او با اشاره به اهمیت میزان مشارکت در مرحله دوم انتخابات تصریح کرد: در زمینه زیرساخت‌های ارتباطی تاکنون در استان به خصوص حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف مشکلی نداریم.

طالبی با اشاره به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی افزود: باید تمام ظرفیت‌ها برای بازگشایی جاده‌های استان به کارگرفته شود تا برای اخذ رای، مردم دچار مشکل نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پایداری شبکه برق استان در روز انتخابات خیلی مهم است، گفت: تیم‌های رفع اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان آمادگی کامل را داشته باشند تا در صورت وقوع احتمالیِ مشکل برق رسانی، بتوانند سریع مشکل را رفع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار