وقوع یک حادثه امنیتی در سواحل یمن

یک سازمان دریایی انگلیسی اعلام کرد در ۸۲ مایلی سواحل یمن یک حادثه امنیتی رخ داده است.

براساس گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز سه شنبه اعلام کرد یک حادثه در ۸۲ مایل دریایی جنوب شهر عدن یمن گزارش شده است.

این درحالی است که دو روز پیش نیروهای یمن اعلام کردند فاز چهارم عملیات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌های عازم بنادر اراضی اشغالی را در شعاع وسیع‌تری آغاز خواهند کرد. در همین راستا نیروهای یمنی اعلام کردند در صورتیکه رژیم صهیونیستی با توافق آتش‌بس موافقت و حمله به غزه را متوقف کند، یمن  از انجام این عملیات دست خواهد کشید در غیر این صورت فاز چهارم که دریای مدیترانه را هم شامل می‌شود، آغاز خواهد شد.

با این وجود رژیم صهیونیستی آتش‌بسی را که حماس با آن موافقت کرده بود، نپذیرفت. از شب گذشته نیز ارتش صهیونیستی حملات به رفح را افزایش داده و برخی از رسانه‌ها  اعلام کردند تانک‌های رژیم صهیونیستی وارد منطقه رفح شده‌اند.

در ۲۰۰ روز جنگ در غزه منتشر شد که در جریان آن نیروهای مسلح یمن ۱۱۸ عملیات، ۹۸ عملیات دریایی، ۱۸ حمله به اراضی اشغالی فلسطین و ۲ مورد هدف قرار دادن هواپیماهای صهیونیست ها را انجام دادند.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود خداقوت احسنت ایوالله ماشاءالله مرحبا بر دلاور مردان مرد شیردلان راسخون انصار الله یمن قهرمان عزیز باد مقتدرانه قدرتمندانه قاطعانه بازدارنده بپیش روید که پیروزیهای بسیار بزرگی و غنایم جنگی بسیار بزرگی را به زودی زود بدست خواهید آورد . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی . و من الله التوفیق . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
افرین به شیرمردان یمنی
بله .قدرت دریایی هستید ازش برای متوقف کردن نسل کشی و قتل عام مردم مظلوم غزه استفاده کنید
دوران بزن و در رو .به زباله دان تاریخ سپرده شده
پس اگر عاقل هستید .نسل کشی را متوقف کنید
آخرین اخبار