۶۰۰ باشگاه ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت قرار گرفتند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان گفت: نظارت بر ۶۰۰ باشگاه ورزشی استان آغاز شد تا ضمن پیشگیری از بروز تخلفات در این اماکن برای افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان تلاش شود.

غفار امانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان گفت: فرآیند و نحوه نظارت بر باشگاه‌های ورزشی استان طی جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوط مشخص شده است.

وی افزود: رویکرد نظارتی اداره کل ورزش و جوانان استان به باشگاه‌های ورزشی صرفا مچ گیری نیست بلکه تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی استان با مواد قانونی آشنایی ندارند و سرکشی‌ها و نظارت‌ها در راستای آگاه بخشی به آنها انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تخلفاتی در باشگاه‌های ورزشی انجام می‌شود که پس از کشف و شناسایی در کمیته‌های تخلفات باشگاه‌ها و اماکن ورزشی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت بر باشگاه‌های ورزشی به صورت جدی پیگیری می‌شود، گفت: انجام این کار علاوه بر پیشگیری از تخلفات موجب خدمت رسانی بهینه به مراجعه کنندگان می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان خاطر نشان کرد: هم اکنون نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در چهار سطح شامل ادارات شهرستانی، هیات‌های ورزشی، هیات پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف ما از مجموعه اقدامات نظارتی این است که باشگاه‌های ورزشی استان به جایگاه واقعی خود برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.