معاون وزیر آموزش و پرورش:

دولت سیزدهم برای تامین مطالبات معلمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:دولت سیزدهم برای رفع دغدغه‌های معلمان و تامین مطالبات آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

حامد علامتی گفت: طرح رتبه بندی معلمان از اقدامات شاخص دولت در حوزه آموزش و پرورش بود و این کار با شجاعت و همت انجام شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: نتیجه رتبه‌بندی معلمان سبب شد، میانگین زیر حکم معلمان در مجموعه دستگاه‌های دولتی جزو بالاترین‌ها باشد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: یکی از مهمترین کارها در نظام مقدس جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت است و هدایت و پروش فکری، ذهنی، مهارتی و اخلاقی دانش آموزان به همت معلمان وابسته است.

علامتی تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه، مدیون معلمان شریف هستند و معلم است که استعداد آینده سازان را کشف می‌کند و آینده کشور را با تربیت نسل متعهد و متخصص تضمین می‌کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: معلمی از مشاغلی است که در دین اسلام به اهمیت و جایگاه آن توجه شده و در احادیث پیامبر اسلام (ص) بازتاب داشته است و دولت سیزدهم و وزارت آموزش و پرورش، برای رفع دغدغه‌ها و تامین مطالبات این قشر فرهیخته از هیچ فرصت و کوششی دریغ نمی‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل هم در این آئین گفت: از ناحیه استاندار اردبیل مکاتبه ای با صندوق بازنشستگی و صندوق رفاه فرهنگیان انجام خواهد شد تا مطالبات معلمان و مربیان و فرهنگیان بازنشسته این استان با جدیت پیگیری شود.

رضوان باقلاچی افزود: معلمی شغلی شریف و بسیار با اهمیت است و نسل‌های آینده در سایه زحمت‌ها و دلسوزی‌های معلمان و مربیان دلسوز و آینده نگر، تربیت و بالنده می‌شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.