احداث بیش از ۲ هزار کلاس درس با همراهی خیران در اردبیل

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: بیش از ۲ هزار کلاس درس با همراهی خیران در اردبیل احداث می‌شود.

رضوان باقلاچی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه، پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش اردبیل، گفت: با تاکید استاندار اردبیل تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و حتی بخش خصوصی مکلف شدند تا از معلمان و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت تجلیل کرده و زمینه پاسداشت معلم را به عنوان ادای دین حقیقی به انجام برسانند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: در دولت سیزدهم توجه جدی به نظام تعلیم و تربیت و اعتلای جایگاه معلمان شده و در کنار حل مشکلات و موانع گذشته، در حد وسع و توان سعی شده تا با اجرای نظام رتبه‌بندی وضعیت معیشتی معلمان سر و سامانی پیدا کند.

به گفته او، برای کمبود زیرساخت‌های حوزه آموزش و پرورش برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده تا با احداث بیش از 2 هزار کلاس درس با همراهی خیران و گروه‌های جهادی بتوان کمبود فضای آموزشی را در مناطق مختلف رفع کرد.

باقلاچی به مسئولیت خطیر معلمان در تربیت و تعالی نسل آینده اشاره کرد و افزود: بر خلاف سایر عرصه‌ها، در نظام تعلیم و تربیت معلم از روز اول تا آخر در جایگاه و شأن معلمی حاضر شده و همواره به این فعالیت ارزشی خود افتخار می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد: به تبع معلمان شاغل، بازنشستگان نیز مورد توجه و کانون تکریم و احترام گروه‌های مختلف جامعه است و امیدواریم متناسب با شأن و منزلت آنها دغدغه معیشتی و پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان و پیشکسوتان نیز رفع شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.