فرماندار اردبیل:

مدیران دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

فرماندار اردبیل گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات ملی تلاش کنند چرا که اعتبارات شهرستانی پاسخگوی اجرا و تکمیل پروژه‌های بزرگ نیست.

سیدمحمد اعتماد اعجازی در نشست کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات اردبیل اظهار کرد: حوزه‌های راه روستایی، طرح هادی، ارتباطات، آب آشامیدنی و آب کشاورزی پنج موضوع مهمی است که در اولویت اختصاص اعتبار قرار دارد.

او با تاکید بر توزیع عادلانه اعتبار‌ها در اردبیل بر اساس اولویت‌ها و شاخص‌ها، افزود: نشست‌های کارشناسی و تخصصی با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه در این راستا برگزار شده تا اعتبار‌ها در اجرا و تکمیل پروژه‌های مهم شهرستان هزینه شود.

فرماندار اردبیل با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های روستایی بیان کرد: در کنار شاخص‌های اولویت‌دار توسعه سرانه فضا‌های آموزشی، ورزشی و فرهنگی نیز در شهرستان مبنای کار است.
اعتبارات شهرستانی پاسخگوی اجرای پروژه‌های بزرگ نیست

اعتماد اعجازی لزوم ساماندهی بنا‌های تاریخی، بازار‌ها و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان اردبیل را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: سوای اعتبار‌هایی که به این حوزه اختصاص می‌یابد، باید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز استفاده شود.

او عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبار‌های ملی اقدام نمایند و دراین راستا از ظرفیت استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند، چرا که اعتبار‌های شهرستانی کفاف تکمیل و اجرای پروژه‌های بزرگ را نمی‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.