اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اردبیل اولویت اساسی است

فرماندار اردبیل گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اردبیل اولویت اساسی است و با اختصاص اعتبارات ملی و استانی این پروژه‌ها در مدت زمان مشخص تکمیل می‌شود.

سید محمد اعتماد در جلسه کمیته برنامه ریزی و توزیع اعتبارات شهرستان اردبیل تصریح کرد: حوزه‌های راه روستایی و طرح هادی و آب شرب و آب کشاورزی و ارتباطات پنج موضوع مهم در شهرستان است که در اختصاص اعتبارات این پنج محور در اولویت قرار دارند.

او بر توزیع عادلانه بودجه در شهرستان براساس اولویت‌ها و شاخص‌ها خبرداد و گفت: در این راستا جلسات کارشناسی و تخصصی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شده و می‌شود تا این اعتبارات در اجرا و تکمیل پروژه‌های مهم شهرستان هزینه شود.

فرماندار اردبیل گفت: در کنار شاخص‌های اولویت دار محور توسعه سرانه فضا‌های آموزشی و ورزشی و فرهنگی نیز در شهرستان مبنای کار است تا در این راستا هم اعتباراتی اختصاص یابد.

اعتماد تکمیل زیرساخت‌های روستا‌ها را هم مهم بر شمرد و گفت: در این حوزه هم اعتباراتی اختصاص می‌یابد.

او بر ساماندهی بنا‌های تاریخی و بازار‌ها و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان تاکید کرد و افزود: علاوه براستفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران اعتباراتی هم در این حوزه اختصاص می‌یابد.

فرماندار اردییل تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب اعتباراتی ملی اقدام کنند و در این راستا از ظرفیت استاندار و نمایندگان مجلس استفاده کنند چرا که اعتبارات شهرستان کفاف تکمیل و اجرای پروژه‌های بزرگ را نمی‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.