تجلیل از باشگاه های ورزشی برتر در کردستان

به مناسبت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی از باشگاه‌های ورزشی برتر کردستان تجلیل شد.

در استان کردستان ۶۱۵ باشگاه ورزشی در رشته‌های مختلف فعال اند که آیین تجلیل از برترین ها امروز با حضور مسئولان استان در مجتمع ایثار سنندج برگزاری شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در این مراسم گفت:  ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در هر دو سفر رئیس جمهور به ورزش استان اختصاص داده شده است.

کیومرث حبیبی با تاکید بر دیدگاه مدیران اجرایی استان بر حمایت همه جانبه از ورزش کردستان، گفت: طی یکی ۲ سال اخیر، تلاش کردیم از مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن در حوزه ساخت استخر و سالن ورزشی استفاده کنیم و تلاش ما تحقق این امر است.

وی به ضرورت استفاده از ظرفیت مولدسازی دستگاه ورزش و جوانان برای تقویت زیرساخت ها اشاره کرد و افزود: شورای مولدسازی استان این آمادگی را دارد که با تمام امکانات و ظرفیت ها برای انجام مولدسازی از دستگاه ها حمایت کند.

 مدیر کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این آیین گفت: با توجه به کمبود منابع مالی و حمایت کم صنایع استان از ورزش، مربیان، قهرمانان و ورزشکاران استان جهادگرانه در پی کسب افتخار می‌باشند.

وی از باشگاه داران خواست توجه ویژه ای به پرورش روحیه پهلوانی ورزشکاران داشته باشند و ادامه داد: خوشبختانه بین جوانان کردستانی رسم و منش پهلوانی و کمک به مظلوم جایگاه خود را حفظ کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.