رفع ابهام اسناد هویتی و احراز هویت رای‌دهنگان توسط سه مرکز ثبت احوال و ۱۶ دفتر پیشخوان

معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت : سه مرکز ثبت احوال و ۱۶ دفتر پیشخوان طرف قرارداد، فردا جمعه ۲۱ اردیبهشت همزمان با روز برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی تا پایان رای‌گیری برای رفع ابهام اسناد هویتی و احراز هویت رای‌دهنگان، به مردم کرمانشاه خدمات ارائه می‌کنند.

حسین نظری معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت : اداره کل و مراکز ثبت احوال و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد فردا همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه تا پایان ساعت رای گیری خدمات لازم را به مردم ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه این مراکز فردا پاسخگوی استعلامات خواسته شده از سوی فرمانداری هم خواهند بود، گفت: جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم در تعیین سرنوشت و فراهم کردن شرایط برای رای دهنگان، اداره کل ثبت احوال نسبت به رفع ابهام و مغایرت‌ها اقدام می‌کند و همچنین تمام درخواست‌های شناسنامه و اسناد هویتی تا به امروز پاسخ داده شده است.

نظری با اشاره به اینکه فردا و همزمان با روز رای گیری دورم دوم انتخابات، از تمام مراکز ثبت احوال و دفاتر پیشخوان به صورت سرزده بازدید به عمل می‌آید گفت: سرپرست اداره کل ثبت احوال و رییس اداره مرکزی کرمانشاه فردا در ستاد انتخابات فرمانداری و استانداری حضور دارند تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند .

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار