نگاه ویژه دولت سیزدهم برای ارتقای فرخشهر

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارتقا فرخشهر به شهرستان در دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم برای ارتقای فرخشهر نگاه و توجه ویژه داشته است.

 غلامعلی حیدری در آیین گرامی‌داشت روز فرخ‌شهر تاکید کرد: در ۲.۵ سال اخیر ارتقای فرخشهر از بخش به شهرستان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم محقق شد.

وی افزود: در این مدت برای ارتقای جاده‌ها، آب‌رسانی، راه‌اندازی مرکز سلامت، تهیه طرح جامع، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، تخصیص اعتبار برای کتابخانه، تجهیز، راه‌اندازی و استقرار دستگاه‌های اجرایی، احداث طرح نهضت ملی مسکن و تخصیص زمین برای طرح جوانی جمعیت انجام شد.

حیدری تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های روستا‌های خیرآباد، دستگرد امام‌زاده، ایرانچه و سورک از اقدامات اساسی دولت سیزدهم در شهرستان فرخ‌شهر به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: وحدت، همدلی و اتحاد مسوولان و نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین علت‌های تسریع در روند توسعه چهارمحال و بختیاری است.

برچسب ها: استاندار ، فرخشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۰۷:۴۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ورودی فرخشهر از کوه رخ تا
سه راهی پلیس راه دو دو سوی جاده را میتوان با طرح نهضت ملی و ساخت و ساز و زمینهای جوانی جمعیت هر چه بیشتر دیدنی تر و با ساخت و ساز های زیبا آبادتر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
از گرده رخ تا ورودی فرخشهر در دو طرف مسیر می‌باید برجسازی شوند تا نمای ورودی فرخشهر هر چه زیباتر شود
آخرین اخبار