آغاز مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و «آذرشهر، میانه و شبستر» در آذربایجان شرقی آغاز شد.

در این دوره ۱۲ نفر در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و «آذرشهر، میانه و شبستر» در آذربایجان شرقی با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها ۶ نماینده باقیمانده استان انتخاب خواهد شد.

چهار نماینده از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و از حوزه‌های انتخابیه میانه و شبستر نیز از هر کدام یک نفر انتخاب می‌شوند.

انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر تمام الکترونیکی و در حوزه‌های انتخابیه میانه و شبسترنیمه الکترونیکی خواهد بود.

در این مرحله از انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که از این تعداد هزار و ۱۷۴ شعبه ثابت و ۱۵۳ شعبه سیار است.

از هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای ۹۰۳ شعبه ثابت شهری و ۱۴ شعبه سیاری شهری است و ۲۷۳ شعبه ثابت روستایی و ۱۳۷ شعبه سیار روستایی است.

در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی یک میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۲۵ نفر واجد شرایط رای دادن است که از این تعداد ۶ هزار و ۲۱ نفر رای اولی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.