انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه میانه و شبستر به روش نیمه الکترونیکی است

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز رای گیری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در سه حوزه انتخابیه استان، گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی و در ۲ حوزه انتخابیه میانه و شبستر به روش نیمه الکترونیکی در حال برگزاری است. انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه میانه و شبستر به روش نیمه الکترونیکی است.

حسن حقیقیان گفت: تمامی عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در سه حوزه انتخابیه استان پای کار بوده و در حال رای گیری هستند.

وی گفت: ۹۷۵ شعبه صندوق الکترونیکی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در حال اخذ رای هستند.

حقیقیان افزود: طبق برنامه قانون انتخابات، دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح آغاز شده است.

دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر برگزار می‌شود.

یکهزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات این دوره در سه حوزه باقی مانده آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده است.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی در حوزه‌های «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «میانه» و «شبستر» به دوره دوم کشیده شده و ۱۲ نفر در این مرحله برای تصدی ۶ کرسی رقابت می‌کنند.

در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز ۲ نفر و میانه یک نفر به طور مستقیم راهی مجلس شدند و هشت نفر از تبریز برای تعیین چهار نماینده، ۲ نفر از میانه برای تعیین یک نماینده و ۲ نفر از شبستر برای تعیین یک نماینده راهی دور دوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.