ترویج فرهنگ رضوی راه حل معضلات جامعه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ترویج فرهنگ رضوی راه حل معضلات جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار خادمان و مبلغان آستان قدس رضوی که در قالب طرح زیر سایه خورشید به استان سفرکرده اند با تبریک روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: طبق نصّ صریح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حضرت معصومه بعد از حضرت زهرا، دومین بانویی می‌باشند که دارای مقام شفاعت گسترده و جهانشمول هستند.

وی  با اشاره به فضائل متعدد حضرت فاطمه معصومه افزود: این فضائل باعث شده تا روز ولادت آن حضرت بعنوان روز دختر تعیین شود، روز دختر بهانه‌ای هست برای پاسداشت جایگاه والا و مقام دختران عزیز است.

وی در ادامه با اشاره به درس‌هایی که میتوان از سبک زندگی امام رضا آموخت گفت: تبسم و لبخند باید در جامعه همگانی باشد و با همدیگر خوش رو و مهربان باشیم نباید جامعه بسمت پرخاشگری و عصابانیت برود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار ترویج عملی فرهنگ رضوی توسط خدام امام رضا شد و افزود: خادمی حضرت رضا (ع) تنها به لباس خادمی و حضور در حرم مطهر منحصر نمی‌شود بلکه تمام شئون زندگی خادمان بارگاه رضوی باید امام رضایی باشد. اینکه انسان بداند کجا هست، چه مسئولیت و جای گاهی دارد، بسیار با اهمیت و ارزشمند است، رفتار، گفتار، منش، معاشرت و زندگی خادم باید رنگ و بو‌ی امام رضایی داشته باشد؛ بطوری که رضایت و خشنودی حضرت رضا را بدنبال داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار