امام جمعه ملایر:

دفاع از ارزش‌های نظام ملاک انتخاب فرد اصلح است

امام جمعه ملایر گفت:مردم نمایندگانی متدین و متعهد که به معنای واقعی از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند را به مجلس بفرستند.

حجت الاسلام "محمدعلی ارزنده" روز جمعه با حضور در شعبه مسجد مظاهری پس از انداختن رای خود در صندوق، بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات تاکید کرد  وگفت: دور دوم انتخابات همان حساسیت‌های دوره قبل را دارد.

او گفت: دور دوم انتخابات تعداد نمایندگان مجلس را تکمیل می‌کند و بنابراین باید به وظیفه خود عمل کنیم و هر چه زودتر پای صندوق‌های رای حاضر شده و شخص اصلح را انتخاب کنیم.

امام جمعه ملایر گفت: با توجه به اینکه در چندین استان از جمله شهرستان ملایر، انتخابات به دور دوم کشیده شد، مردم سعی کنند هر چه سریعتر در پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را در صندوق‌ها بیندازند و شخص اصلح را روانه محلس کنند.

حجت الاسلام ارزنده گفت: ملت ایران باید بدانند که انداختن رای سفید در داخل صندوق‌ها، کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

در انتخابات یازدهم اسفندماه، حسین احمدی با کسب ۱۶ هزار و ۶۸۷ رأی معادل ۱۸.۹۱ درصد و احمد آریایی‌نژاد با ۱۶ هزار و ۶۱۲ رأی معادل ۱۸.۸۲ درصد آرا به عنوان نفرات دوم و سوم به دلیل به حدنصاب نرسیدن آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند که امروز از بین این ۲ یک نفر به عنوان منتخب دوم به مجلس دوازدهم راه پیدا می‌کند.

پیشتر در انتخابات یازدهم اسفند ماه، حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده فعلی ملایر به عنوان نفر اول این حوزه انتخابیه وارد مجلس شد.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ملایر در مرحله نخست ۱۸۵ نفر پیش ثبت‌نام کردند که ۱۰۱ نفر ثبت‌نام آنها قطعی شد و از این تعداد ۷۰ نفر تایید صلاحیت شدند.

پس از اعلام انصراف‌ها در مهلت قانونی و تغییر حوزه انتخابیه، ۵۵ نفر در میدان رقابتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و پنج نفر زن بودند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.