محسن رضایی:

ایران اسناد جریان فروش نفت داعش در ترکیه را در اختیار دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به‌زودی اخبار مهمی از انهدام تکفیری‌ها و داعش به گوش مردم خواهد رسید.

ایران اسناد جریان فروش نفت داعش در ترکیه را در اختیار داردبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی  رضایی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که صبح امروز (جمعه) به عیادت عده‌ای از مجروحان جبهه سوریه رفته بود، با بیان این خبر افزود: «کشورهای درگیر تروریسم باید با خونسردی از چالش با یکدیگر بکاهند وتوان خود را برای انهدام داعش بکار گیرند».

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در حاشیه این عیادت در پاسخ به این موضوع که چرا مسئولان ترکیه هرگونه خرید نفت از داعش را تکذیب می‌کنند، گفت: اگر دولت ترکیه در جریان فروش نفت داعش در کشور خود نیست ما آمادگی داریم این اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار بدهیم.

رضایی تصریح کرد: مستشاران ایران در سوریه از تمامی مسیرهای کامیون‌های نفت داعش به ترکیه عکس‌برداری و فیلم‌برداری کرده‌اند و این اسناد قابل ‌ارائه و انتشار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
آخه این نفت کشها بالاخره باید از یجایی رد بشن برا فروش. خب یه احمق هم میفهمه ترکیه هست. ولی خودشون اصرار دارن بگن نه جالبه. البته کل دنیا میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
شاید بر اساس اخبار منتشره در رسانه های بین المللی بزرگترین منبع در امد و مالی داعش فوش نفت سوریه وعراق به اسرائیل و تذکیه است.بدیهی است که در حال حاضر این منابع در اختیار صاحبان اصلی انها یعنی دولتهای عراق و سوریه نبوده ووجود این منابع که در حال حاضر در اختیار داعش میباشد جز درد سر و باعث کشتار مردمان این دو کشور و ایجاد رعب ووحشت برای همسایگان این دو کشور کاربرد دیگری ندارد.ایا اصلح نیست که بجای بمباران کاروان نفت کشها منابع تولید نفترا بمباران کرده و به منبع در امد این جلادان از خدا بیخبر خاتمه داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
دمش گرم _ حرف سنگینی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۴
درود و سلام بر مغز متفکر نظام و پشوانه امام ورهبری. خدا قوت سردار
آخرین اخبار