وقوع حمله تروریستی جدید به کاروان نظامی ارتش ترکیه

یک کاروان نظامی ارتش ترکیه در جنوب شرق این کشور هدف انفجار قرار گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العربیه؛ منابع امنیتی ترکیه اعلام کردند یک کاروان نظامی ارتش ترکیه در جنوب شرق این کشور هدف انفجار قرار گرفته است.  

العربیه به نقل از منابع امنیتی ترکیه اعلام کرد: در این انفجار یک کاروان نظامی ارتش ترکیه هدف قرار گرفت‌ و گفته می‌شود که در این انفجار، شماری از نظامیان زخمی شده‌اند.

دست کم 6 نظامی ترکیه کشته شدند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از‌ دیاربکر، سرویس های امنیتی ترکیه اعلام کردند  صبح امروز پنجشنبه در حمله نیروهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به کاروانی از نیروهای نظامی در جنوب شرقی این کشور، دست کم شش سرباز کشته شدند.

به گفته منابع امنیتی ترکیه، در این حمله که در شهر کردنشین لیجه، در استان دیاربکر (جنوب شرقی) روی داد، کاروانی از نیروهای نظامی هدف قرار گرفتند.

جزئیات این انفجار هنوز اعلام نشده است. 

انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده در آنکارا، پایتخت ترکیه، روز گذشته به کشته شدن دست‌کم 28 و زخمی شدن 61 نفر منجر شد. این انفجار، به فاصله حدود 300 متری از ساختمان پارلمان و ستاد کل فرماندهی ارتش ترکیه به وقوع پیوست. 

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است؛ اما برخی مقامات ترکیه حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) را مسئول ارتکاب آن معرفی کرده اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار