وزیر کشور ترکیه: سرنخ هایی در مورد عاملان حمله آنکارا به دست آورده ایم

«افکان آلا» در مورد انفجار آنکارا گفت: به سرنخ های جدی دست یافته ایم اما نتیجه قطعی را پس از پایان تحقیقات اعلام خواهیم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شمار کشته شدگان حمله انتحاری آنکارا به 34 و مجروحین به 125 تن افزایش یافت.

محمت موذن اوغلو وزیر بهداری ترکیه اعلام کرد در جریان حمله انتحاری عصر یکشنبه آنکارا 34 تن کشته و 125 تن مجروح شدند.

وزیر بهداری ترکیه این مطلب را در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست یکساعت و بیست دقیقه ای نشست فوق العاده امنیتی عنوان کرد و افزود حال 19 تن از مجروحین وخیم است و هفت تن از آنان در اطاق عمل تحت جراحی هستند.

همچنین «افکان آلا» وزیر کشور ترکیه در این کنفرانس حضور داشت و گفت درباره اینکه این اقدام تروریستی کار چه گروهی بوده است؟ باتوجه به تحقیقات اولیه به سرنخ های جدی دست یافته ایم اما نتیجه قطعی را پس از پایان تحقیقات اعلام خواهیم کرد.

وی افزود مبارزه با همه گروههای ترویستی قاطعانه ادامه می یابد و هیچ اقدام تروریستی نمی تواند مانع از رسیدن ترکیه به اهدافش شود.

حمله انتحاری عصر یکشنبه آنکارا ساعت 18:45 به وقت محلی و در مجاور ایستگاه اتوبوسی در میدان کیزلای واقع در مرکزی ترین نقطه شهر آنکارا در حالی رخ داد که گفته می شود یک خودروی حامل مواد منفجره به یک اتوبوس درون شهری برخورد و منفجر شده است.

استانداری آنکارا طی اطلاعیه ای پخش هر گونه تصویر از زمان وقوع انفجار ؛ پس از انفجار , کشته شدگان و مجروحین را ممنوع اعلام کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار