حملات کلینتون و سندرز به نامزد پیشتاز جمهوری خواهان

هیلاری کلینتون و برنی سندرز، ترامپ را به تحریک به خشونت متهم کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، هیلاری کلینتون و برنی سندرز از حزب دموکرات، دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری خواهان را به تحریک علیه خشونت متهم کردند.

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا ترامپ، میلیاردر آمریکایی را فردی متعصب و مسئول برافروخته شدن جنگ های سیاسی بوسیله ایجاد اختلافات سیاسی در جامعه آمریکا دانست.
کلینتون در مصاحبه با شبکه سی ان ان و در حضور جمعی از رأی دهندگان در دانشگاه اوهایو گفت: "مشخص است ترامپ تبلیغاتی را مبتنی بر تمسخر و تشویق به خشونت آمریکایی ها علیه یکدیگر به راه انداخته است. " وی همچنین اظهار داشت ترامپ بوسیله نفرت پراکنی و ترس تجارت می کند. کلینتون همچنین اعلام کرد اعلام پرداخت هزینه قضایی فردی که متهم به مضروب کردن یکی از تظاهر کنندگان علیه ترامپ بوده، تشویق به خشونت به حساب می آید.

از سوی دیگر، برنی سندرز نیز در مصاحبه ای جداگانه در دانشگاه اوهایو تصریح کرد: ترامپ به بیماری دروغگویی مبتلاست. وی در ادامه افزود: تصمیم ترامپ برای پرداخت هزینه قضایی فرد متهم به مضروب کردن یکی از تظاهرات کنندگان به منزله تشویق به خشونت به حساب می آید.
سندرز در ادامه ابراز امیدواری کرد ترامپ هوادارانش را قانع کند خشونت، اقدامی غیر قابل پذیرش در روند سیاسی آمریکا محسوب می شود.

نشست کلینتون و سندرز، دو نامزد حزب دموکرات تنها دو روز مانده به برگزاری انتخابات مقدماتی در 5 ایالت بزرگ آمریکا شامل: فلوریدا، اوهایو، ایلینوی و میزوری انجام می شود.


  انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار