ترکی الفیصل: آقای اوباما، ما مُفت‌خور نیستیم!

رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان در واکنش به اظهارات اخیر باراک اوباما که در آن از ریاض انتقاد کرده بود، گفت: نه آقای اوباما، ما مُفت‌خور نیستیم.

ترکی الفیصل: آقای اوباما، ما مُفت‌خور نیستیم!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت اینترنتی النشره، اخیراً نشریه آتلانتیک در مقاله ای نوشت: باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از نقش منطقه‌ای ریاض انتقاد کرده و گفته که عربستان مفت خور است. اوباما همچنین از تلاش ریاض برای ممانعت از آزادی مذهبی و مخالفتش با سازش با ایران انتقاد کرده است.

ترکی الفیصل، رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان نیز در مقابل در پیامی خطاب به اوباما نوشت: نه آقای اوباما ما مفت‌خور نیستیم.

الفیصل همچنین به مواضع ریاض درباره حمایت از مخالفان سوریه و کمک های انسانی که به آوارگان در منطقه ارائه می دهد و تشکیل ائتلاف نظامی ضد تروریسم اشاره کرد.

وی از اوباما پرسید: آیا شما تا این اندازه به ایران تمایل پیدا کرده ای که پس از 80 سال دوستی دائم میان ریاض و واشینگتن ما را با ایران که همواره آمریکا را دشمن بزرگ خود می داند و به حمایت از شبه نظامیان طایفه گرا در جهان عرب و اسلام ادامه می دهد برابر می دانی؟!


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
آقای اوباما چرا نوکرت را رنجاندی؟
بیش از این دیگه چی می خوای؟ با پول و سرمایه مسلمانان و با آدمهای به ظاهر مسلمان و به نام اسلام ریشه اسلام را این بی دین های نوکرصفت وهابی که دست پرورده انگلیس هستند می زنند و شماها هم به ریش این ها از ته دل می خندید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
مفت خور که هبچی .لاشخورن این وهابی های سعودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
اره جون عمه ات پس خاله ات مفت خوره!!!!!
آخرین اخبار