شرط جاسوس پیر سعودی برای مذاکره با ایران

شاهزاده سعودی مدعی شد که اگر ایران نیروهای خود را از سوریه خارج کند، عربستان آماده مذاکره مستقیم با ایران خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، عضو ارشد خاندان سعودی و رئیس اسبق سازمان جاسوسی عربستان، در گفتگو با شبکه بی‌بی‌سی فارسی مدعی شد که دو کشور منافع مشترکی در منطقه دارند، اما به ادعای او «ابتدا ایران باید دست از بی ثبات کردن منطقه بردارد».

فیصل در گفتگو با خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی ادعا کرد که عربستان نمی‌خواهد با ایران و مردمش رابطه بدی داشته باشد، «اما ایران باید مشخص کند که در منطقه به دنبال چیست. نمی‌شود در منطقه بی‌ثباتی ایجاد کرد، همانطور که ایران با حمایت از شبه‌نظامیان مختلف در سوریه، عراق و یمن ایجاد کرده و بعد بگویید که آماده گفت‌وگو هستید».

جاسوس پیر سعودی در خصوص عملیات نظامی عربستان سعودی در یمن گفت: تا زمانی که حمایت ایران از حوثی‌ها ادامه داشته باشد، عملیات عربستان هم ادامه خواهد یافت.

او همچنین از تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای خارج کردن نیروهای روس از سوریه استقبال کرد و گفت که اگر هیچ نیروی خارجی در سوریه نباشد، روند صلح در آن کشور تسریع می‌شود.

ترکی الفیصل، ۷۱ ساله از فرزندان ملک فیصل، پادشاه پیشین عربستان سعودی است که سال‌ها رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان بود. فیصل یکی از افرادی است که صهیونیست ها برای آشکار کردن روابط خود با رژیم سعودی، با وی رایزنی های طولانی انجام داده اند.

چندی پیش، انتشار تصویر دست دادن ترکی فیصل با وزیر جنگ رژیم اشغالگر در مونیخ، واکنش های گسترده ای را در میان فعالان رسانه ای و سیاسی عرب برانگیخت و بسیاری از کاربران و مخاطبان سایت های خبری جهان عرب، در اعتراض به دست دادن "ذلیلانه" ترکی فیصل با یعلون، جملاتی خشم آلود نوشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
آل سعود جنایتکار صهیونیستی آمریکایی ، به معنی واقعی کافر هستند ! حیف کلمه مقدس خادم حرم شریف برای سرکرده این جنایتکاران سعودی ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
دیگه کار بجایی رسیده که آدمکشی که در ی فقره نزدیک ۸۰۰۰ زایر بیت الله الحراما قتل عام کرد میخواد با ما مذاکره کنه !!! اونم با شرط و شروط .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
خر در خواب بیند جو دانه ، مقصر شما وهابیهایکافر نیستید مقصر مائیم که به شما الدنگها رو دادیم ، شما اگه پول مفت نفتتان نبود که در اروپا عیاشی کنید دنیا شما را خر هم حساب نمیکردند برو فکر حرمسرایتان باشید کهمعلوم نیست کی به کیه ؟
Germany
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
پیامبر از دست اینا چی کشیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۵
الزرررررررررررررررشک
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
عربستان هر چقد هم بد باشه هوای مردمشو داره...
بخدا ای نظر منتشر نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
آخه سگ وهابی تو برو دست بوسی اربابات توی تل آویو و واشنگتن بکن. اسم ایران اسلامی رو به زبون نحست نیار.جیره خوار اسرائیل و امریکا هستند و کاری از دستشون بر نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
یک دشمن زیاد و هزاران دوست کم....
Italy
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
آخه این آل سعود کفتار صفت با اون مفتی های زالو صفتشان چی هستند که مردم ایران از اینها بتسرند ودیگه بخواهند که اینها پیشرط بگذارند کسی که با صهیونیستها دست می دهد یک آدم ترسو بیشتر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
کشور ما سر چی میخواد با عربستان(کشوری که یه زمان اصلا ادم حسابش نمیکردیم)مذاکره کنه سر اون600هموطنمون رو که کشتن متاسفم که تو این دوره از زمان دارم زندگی میکنم
Singapore
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
دروغ گفته ...
تمامی تحرکات این رژیم پلید برای نابود حکومت اسلامی ایران است چرا که اینده خودش و امریکا و اسرائیل و مهمتر از همه انگلیس را با تداوم حکومت اسلامی در ایران در خطر مهلک میبیند .
اینده این رژیمها به سیاهی فرجام صدام میباشد و لا غیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
آل سعود ثابت کرده که در ضدیت با اسلام و مسلمانان و جبهه مقاومت گوی سبقت را از آمریکا و صهیونیست ها ربوده ؛ راه اندازی و حمایت بی دریغ از گروههای تکفیری - صهیونیستی برای کشتار شیعه و سنی و مبارزین و مجاهدین بدست این گروههای جنایتکار با همدستی صهیونیست ها در عراق و سوریه و سایر نقاط جهان شاهد ادعاست و آل سعود باید بداند که این آرزو را بگور خواهد برد که ایران دست از آرمانها و اهداف مقدس خود در جهت حمایت از مظلومین و ستمدیدگان بردارد اگر آنها جنایت و خیانت و رذالت و فتنه انگیزی را از اسلاف خود خوب آموخته اند ایران و شیعیان نیز یاری مظلومان و ستمدیدگان و دشمنی با ظالمان را از مولای خود امیرالمومنین علی علیه السلام آموخته است و هرگز از این آرمان خود کوتاه نخواهد آمد و آل سعود نیز از این جیره خواری و خوش رقصی خود برای صهیونیست ها طرفی نخواهد بست ؛ انشا الله
United Arab Emirates
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
پروژه خلع سلاح کردن و منزوی کردن ایران که خیال باطل دفاع و قدرت نظامی و امنیت خط قرمز ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
اصلا عربستان در حدی نیست که بهش فکر کنیم دیگه چه برسه که رابطه داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
عربستان سر و تهش چی که ادعای مذاکره بایران رو هم داره
به برکت وجود پیامبر اکرم (ص) و امام های معصوم (ع) و مهم تر ازهمه قبر نامعلوم بی بی دوعالم ، عربستان جزو یه کشور همسایه قبول کردیم والا عربستان با اسراییل برای ما هیچ فرقی نداره هردوشون مایهه ننگ عالم بشریتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
مرگ بر آل سعود نجس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
چقدر ما بدبخت شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
زپلشک
-
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
گم شو بابا سگ پير سعودي
كي خواست با شما رابطه برقرار كنه
دست پيش مي گيريد كه پس نيافتيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
سوال کردی ایران در منطقه دنبال چیست ؟
جواب :
دنبال ریشه کن کردن وهابیت و جهالت است . انشاالله
Germany
ناشناس
۰۶:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
عربستان هیچ غلطی نمیتونه بکنه

ما همه سرباز رهبریم

امثالما سرباز سردار قاسم سلیمانی ها میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
ماازخدامونه با این سگ های هاروهابی رابطه نداشته باشیم اون وقت شرط هم میذارند توروخدادولت مردان برخوردمناسبی با این اراجیف این سگ های هاربکنند تحمل ماهم یه اندازه ای هست دیگه اه
United States of America
ناشناس
۰۴:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
اینها ازهمان زمان حضرت رسول(ص)مردنماواسلام روبه صورت نمایشی قبول کردن. اینها خون به دل رسول الله وفرزندانش کردن اینها هیچ وقط منافع مالی ودنیویشان روبامنافع معنوی واخروی عوض نکردند.وهمیشه زندگیه درزلت روبه زندگیه درراه رضایت خداوند ترجیح دادند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
مردک دیوانه شده است اخه بوزینه عربستان برای ایران باید شرط بزارد که تاخرخره گیر کرده یا ایران
آخرین اخبار