ترامپ: دیترویت شهر جرایم خشن است

نامزد جمهوریخواه آمریکا بار دیگر به سیاست های اقتصادی دولت اوباما حمله کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی تبلیغاتی در دیترویت در ایالت میشیگان این شهر را شهر جرایم خشن توصیف کرد و گفت اوضاع کنونی در کشور نتیجه سیاست های هیلاری کلینتون و شوهرش بیل کلینتون است.

دونالد ترامپ که برای رونمایی از سیاست اقتصادی دولت خود در دیترویت سخنرانی می کرد بار دیگر به سیاست های اقتصادی دولت های پیشین آمریکا حمله کرد و با اشاره به تبدیل شدن دیترویت به شهر جرایم خشن گفت دیترویت در صدر فهرست شهرهای بسیار خطرناک به لحاظ جرایم خشن قرار گرفته است.

وی افزود هنگامی که آسمانخراش ها و کارخانه های آمریکایی در پکن و دیگر کشورها پایه گذاری شدند، اقتصاد آمریکا رو به افول گذاشت و اوضاع اقتصادی مردم روز به روز بدتر شد. ترامپ گفت دولت وی بیشتر مفرهای قانونی موجود در سیاست های مالیاتی را خواهد بست و دست به ایجاد تغییرات ساختاری در قوانین مالیاتی کشور خواهد زد.

سخنرانی ترامپ در همان دقایق ابتدایی بارها و بارها به علت فریاد مخالفان وی قطع می شد و نیروهای امنیتی مجبور بودند آنها را به بیرون از محل سخنرانی هدایت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار