پیگیری آموزش و پرورش برای تأمین ایمنی دانش‌‌آموزان

رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: برای تأمین ایمنی دانش‌آموزان در فضای مدرسه هماهنگی و پیگیری‌های لازم با نهادهای مربوطه را در دستور کار داریم.

مرتضی رئیسی رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تأمین ایمنی مدارس و توجه به رعایت مسائل ایمنی اظهار داشت: بر اساس مقررات ملی ساختمان سازندگان باید نسبت به ایمنی فضاهای اطراف توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: اخیرا پیرامون ایمنی مدرسه‌ای در کرج و با توجه به ایجاد فضایی که ایمنی مدرسه را خدشه دار کرده و مکاتباتی با شهرداری از سوی آموزش و پرورش انجام شده و به شدت پیگیر رفع این مشکل هستیم.

رییسی بیان کرد: باید با هماهنگی آموزش و پرورش تمهیدات لازم برای تأمین ایمنی مدرسه اندیشیده شود تا دانش‌آموزان در فضایی بدون هر گونه خطر و مشکل به تحصیل بپردازند.

رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: همان طور که در قانون ساخت و ساز نیز اشاره شده برای بنای ساختمان جدید باید مسائل فنی و ایمنی مورد توجه باشد و شهرداری و نظام مهندسی در صورتی که مسائل حفاظتی رعایت نشود نسبت به رفع مشکل ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در خصوص این مدرسه نیز علاوه بر نهادهای مربوط به ساخت بناهای جدید آموزش و پرورش نیز برای حل مشکل ورود پیدا کرده، عنوان کرد: مدیرکل نوسازی استان مدیر مدرسه و تمامی مسئولان مربوطه نیز باید نسبت به تأمین ایمنی دانش‌آموزان اقدام کنند.

رییسی یادآور شد: تا رفع قطعی این مشکل و تأمین کامل ایمنی دانش‌آموزان آموزش و پرورش پیگیر‌ی‌های لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار