بررسی‌های کارشناسی بنیان تغییر تقویم آموزشی کشور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای تغییر در تقویم آموزشی کشو ر باید ابعاد مختلف این قضییه مورد ارزیابی‌های کارشناسی قرار گیرد.

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تغییر در تقویم آموزشی کشور و بررسی ابعاد اجرایی آن اظهار داشت: این مسئله فعلا باید به عنوان لایحه به مجلس ورود پیدا کرده و پس از آن در کمیسیون‌های مربوطه مطرح شود.

وی ادامه داد: هنوز پیشنهادی در این خصوص به مجلس ارائه نشده است البته دستکاری در تقویم آموزشی کشور نیاز به بررسی‌های کارشناسی بسیار دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: تغییر در تقویم آموزشی کشور نیازمند نظرخواهی از رسانه‌ها و مردم در سراسر کشور است و پس از آن باید در صحن مجلس مطرح شود.

فلاحتی یادآور شد: هر گونه بی توجهی به این طرح لطمه‌ جبران‌ناپذیری به نظام آموزشی کشور وارد می‌کند و این مسئله به عنوان یک چالش در آموزش و پرورش مطرح می‌شود.

وی عنوان کرد: بررسی ابعاد مختلف این مسئله باید از نظر مجامع علمی مورد ارزیابی قرار گرفته و به صرف آلودگی در چند شهر کشور اقدامی مبنی بر تغییر انجام نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار