اختصاص معافیت‌های مالیاتی به خیرین مدرسه ساز

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران گفت: خیرین مدرسه ساز در صورت تمایل می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی با توجه به هزینه‌های پرداخت شده در ساخت مدرسه بهره‌مند شوند.

داریوش ورناصری رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تسهیلات ارائه شده به خیرین مدرسه ساز عنوان کرد: کلیه خیرین اقدام به ساخت فضاهای آموزشی در کشور داشته باشند می‌توانند از تخفیف‌های مالیاتی بر اساس ضوابط تعیین شده بهره‌مند شوند.

وی افزود: البته بسیاری از خیرین بدون هیچگونه چشمداشتی به ساخت فضاهای آموزشی در کشور اقدام می‌کنند اما این قانون نیز در صورت تقاضای خیرین قابل وصول است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران بیان کرد: خیرین بر اساس مبلغی که در ساخت مدرسه هزینه کرده‌اند و پس از دریافت معرفی‌نامه از سازمان نوسازی هر استان می‌توانند از تخفیف‌های مالیاتی در نظر گرفته شده استفاده کنند.

ورناصری یادآور شد: با توجه به اینکه معمولا خیرین مدرسه ساز در مشاغل دیگری فعالیت می‌کنند با بهره‌مندی از این تخفیف‌های مالیاتی که مطابق با ضوابط سازمان امور مالیاتی است در جهت فعالیت‌های خود استفاده کنند.

وی عنوان کرد: تخفیف‌های مالیاتی توسط سازمان امور مالیاتی تعیین می‌شود و سازمان نوسازی صرفا مسئولیت معرفی افراد را به عهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار