مدارس کدام استان های کشور فردا تعطیل هستند؟

درپی بارش شدید برف و آلودگی هوا در برخی از نقاط کشور برخی از مدارس کشور تعطیل شد.

مدارس کدام استان های کشور فردا تعطیل هستند؟
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به علت برودت هوا ،یخ زدگی سطح معابر و جاده ها مدارس ابتدایی در نوبت صبح فردا سه شنبه دوم آذر ماه در مناطق و شهرستان های کلات،نوخندان،درگز،گلبهار،چناران،طرقبه و شاندیز،تبادکان،منطقه مزداوند شهرستان سرخس و نواحی هفتگانه مشهد تعطیل می باشد.

ضمنا کلیه مدارس استثنایی در تمامی دوره های تحصیلی در مناطق و نواحی ذکر شده تعطیل می باشد. 

به علت بارش برف کلیه مدارس عشایری رضوانشهر و شهر رضوانشهر(غیر از پره سر)در مقطع ابتدایی همچنین مدارس ابتدایی شهرک ماسوله امروز سه شنبه دوم آذر در شیفت صبح تعطیل می باشد.

کلیه مدارس منطقه صعب العبور "بندپی شرقی " از توابع شهرستان بابل بدلیل بارش برف سنگین امروز سه شنبه، دوم آذرماه تعطیل می باشد . 

مدارس اردبیل برای دومین روز متوالی تعطیل شد‌
بر اثر بارش برف و برودت و سرمای هوا مدارس اردبیل برای دومین روز متوالی تعطیل شد تا دانش‌آموزان این روز را نیز در سری صبح خانه‌نشین شوند.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل روز سه‌شنبه، 2 آذرماه در سری قبل از ظهر در نیر فقط پیش‌دبستانی تعطیل شده و دانش‌آموزان این مقطع سری صبح را در خانه‌های خود سپری می‌کنند.

در اردبیل، خلخال، سرعین، هیر و نمین نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در مشکین‌شهر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل می‌شود.

تعطیلی مدارس بندرعباس بدلیل آلودگی‌هوا
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت با توجه به بالا بودن ذرات معلق در هوای بیشتر شهرستان های استان، تمام مدارس استان تعطیل است.

بهروز اکرمی گفت: تصمیم تعطیلی مدارس در سه شهرستان بندرلنگه، بستک و پارسیان بر عهده فرمانداران است.

بنا بر اعلام مديريت شورای هماهنگی بحران استان و با توجه به تداوم شرايط نامناسب جوي، بجز سه شهرستان غرب استان(بندرلنگه،بستك و پارسيان) مدارس ساير مناطق استان در نوبت صبح  تعطيل است.

گفتنی است؛ تصميم گيري براي مدارس نوبت عصر حداكثر تا ساعت ١١ اعلام مي گردد.

گرد و خاک امروز نیز فرودگاه بندرعباس را تعطیل و مدارس چند شهرستان این استان را تعطیل کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار