هفته چهاردهم سری آ

اینتر 4 - فیورنتینا 2/پیولی با درخشش ایکاردی نخستین پیروزی را به دست آورد

در آخرین مسابقه از هفته چهاردهم سری آ ایتالیا تیم اینتر در جوزپه مه آتزا میزبان فیورنتینا بود که موفق شد با نتیجه چهار بر دو این تیم را مغلوب کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در آخرین مسابقه از هفته چهاردهم سری آ ایتالیا تیم اینتر در جوزپه مه آتزا میزبان فیورنتینا بود که موفق شد با نتیجه چهار بر دو این تیم را مغلوب کند.

اینتر بازی را توفانی آغاز کرد و در 18 دقیقه نخست سه گل را وارد دروازه حریف کرد.ابتدا دقیقه 2 مارسلو بروزوویچ با یک شوت سرکش گل او بازی را برای اینتر به ثمر رساند.

دقیقه 9 آنتونیو کاندروا گل دوم را به ثمر رساند.  ارسالی زمینی از سمت چپ که توسط پریشیچ انجام شده بود با دفع ناقص تاتاروشانو همراه بود و کاندروا گل دوم اینتر را به ثمر رساند.

دقیقه 18 مائورو ایکاردی گل سوم اینتر را به ثمر رساند. این بار آنتونیو کاندروا پاس مناسبی را برای کاپیتان فراهم کرد و او نیز با از میان برداشتن دو مدافع به زیبایی دروازه حریف را گشود.

دقیقه 37 کالینیچ اولین گل فیورنتینا را به ثمر رساند. نیکولا روی یک ضد حمله سریع موفق شد از سد مدافعین اینتر عبور کرده و در مصافی تک به تک هاندانوویچ را مغلوب کرده و نتیجه را 3-1 کند.

دقیقه 46 گونزالو رودریگز به دلیل خطا روی مائورو ایکاردی و جلو گیری از ایجاد یک موقعیت تک به تک، کارت قرمز دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه 62 ایلیچ از سمت چپ وارد محوطه جریمه اینتر شد و با شوتی قوی از زاویه بسته دروازه هاندانوویچ را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 91 مائورو ایکاردی گل چهارم اینتر را به ثمر رساند. این بار شوت خوب پریشیچ با دفع ناقص دروازه بان حریف همراه بود و ایکاردی هم قدر این توپ برگشتی را دانست و گل دوازدهم خود در این فصل را به ثمر رساند.

در نهایت اینتر این مسابقه جذاب و پربرخورد را پیروز شد و ضمن کسب اولین برد با سرمربی جدیدش استفانو پیولی، 21 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد اما فیورنتینا 20 امتیازی در مکان نهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار