هفته پانزدهم سری آ

ناپولی 3 - اینتر 0/تحقیر نراتزوری در سن پائولی

تیم ناپولی در هفته پانزدهم سری آ، از ساعت 23:15 جمعه در ورزشگاه سن پائولو میزبان اینتر بود که این دیدار در نهایت با نتیجه سه برصفر به سود ناپولی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ناپولی در هفته پانزدهم سری آ، از ساعت 23:15 جمعه در ورزشگاه سن پائولو میزبان اینتر بود که این دیدار در نهایت با نتیجه سه برصفر به سود ناپولی پایان یافت.

دقیقه 2 بازی زیلینسکی گل اول را برای ناپولی به ثمر رساند. مارک همشیک در موقعیتی مشکوک به آفساید پاس رو به عقب مناسبی برای زیلینسکی فراهم کرد و او هم توپ را به گوشه سمت چپ دروزاه هاندانوویچ فرستاد.

خیلی زود و دردقیقه شش اختلاف دو برابر شد. مارک همشیک روی یک ضد حمله سریع از سمت راست محوطه جریمه اینتر نفوذ خوبی را ترتیب داد و توپ را برای دومین بار وارد دروازه اینتر کرد.

دقیقه 51 سومین گل مسابقه نیز برای میزبان زده شد. پس از ارسال کرنر و دفع ناقص هاندانوویچ توپ در نهایت به اینسینیه رسید و این بازیکن ریز نقش با شوتی سر ضرب گل سوم ناپولی را به ثمر رساند.

ناپولی با این پیروزی 28 امتیازی شد و در رتبه ششم قرار گرفت.البته اختلاف این تیم با تیم رم که در رتبه دوم جدول قرار دارد تا پیش از برگزاری بازیهای این هفته فقط یک امتیاز است. اینتر نیز با 21 امتیاز هشتم است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار