هفته پانزدهم سری آ ایتالیا

یوونتوس 3 - آتالانتا 1/بانوی قاتل با رکورد شکنی ترمز شگفتی ساز ها را کشید

یوونتوس با پیروزی سه بر یک مقابل آتالانتا، شکست هفته قبل مفابل جنوا را جبران کرد و ترمز این تیم شگفتی ساز را کشید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم یوونتوس در دیداری حساس از رقابتهای هفته پانزدهم سری آ ایتالیا میزبان آتالانتا تیم شگفتی ساز این فصل سری آ بود که در نهایت این تیم را سه بر یک شکست داد .

در دقیقه 15 یووه به گل اول رسید. الکس ساندرو در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و پس از یک حرکت زیبا و عبور از بازیکنان آتالانتا، از پشت محوطه جریمه با یک ضربه پای چپ دقیق دروازه را باز کرد.

در دقیقه 19 میزبان به گل دوم رسید. کرنر به دست آمده را پیانیچ روی دروازه ارسال کرد و دنیله روگانی با ضربه سر توانست تیمش را 2-0 جلو بیندازد.

در دقیقه 64 گل دوم برای یووه زده شد. باز هم سانتر پیانیچ از روی نقطه کرنر و گلزنی روی ضربه سر. این بار پیانیچ از سمت چپ کرنر را فرستاد و مانژوکیچ گوشه دروازه را هدف گرفت.

دقیقه 79 مانژوکیچ ستاره و بهترین بازیکن یووه در این دیدار مصدوم شد و جای خود را به کوادرادو داد.

در دقیقه 82 آتالانتا یکی از گل ها را جبران کرد. سانتر دی الساندرو از سمت راست را فرولر روی خط شش قدم با ضربه ای سر ضرب و زیبا وارد دروازه کرد.

در نهایت بیانکونری این دیدار را با همین نتیجه سه بر یک پیروز شد تا 2 رکورد از خود به جای بگذارد. این سیزدهمین پیروزی متوالی یوونتوس مقابل آتالانتا بود  که یک رکورد در سری آ محسوب می شود. رکورد قبلی متعلق به میلان بود که 12 پیروزی پیاپی را مقابل کیه وو به دست آورده بود. رکورد دیگر بانوی پیر با پیروزی در این بازی بیست و پنجمین پیروزی متوالیشان در بازیهای خانگی است که با این پیروزی موفق شدند این آمار خیره کننده را به جای بگذارند.

همچنین شاگردان آلگری در این مسابقه بالاخره ترمز تیم شگفتی ساز آتالانتا را نیز کشیدند. شاگردان گاسپرینی پیش از مسابقه در 9 بازی آخرشان در سری آ 25 امتیاز به دست آورده بودند که هیچ تیمی در پنج لیگ معتبر اروپایی چنین عملکردی را در این بازه زمانی نداشت.

یوونتوس با این پیروزی 36 امتیازی شد و جایگاهش را در صدرجدول مستحکم کرد. آتالانتا نیز با 28 امتیاز ششم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار