اینفانتینو: فیفا با مسئله تعرض به کودکان به شدت برخورد می کند

رئیس فدراسیون جهانی کودکان با اشاره به رسوایی اخیر تعرض به کودکان در فوتبال انگلیس، گفت فیفا با مسئله تعرض به کودکان به شدت برخورد می کند.

در پی رسوایی گسترده  کودک آزاری در فوتبال انگلستان جیانی اینفانتینو جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، خواستار برخورد شدید با کودک آزاری در فوتبال شد و قول داد نهاد حاکم بر فوتبال جهان برای جلوگیری از این عمل زشت راه کارهایی را به اجرا درآورد.
فدراسیون فوتبال انگلیس (FA) اتهامات تعرض به کودکان در باشگاه های حرفه ای را در دست بررسی دارد، در حالی که پلیس بریتانیا هم به طور مستقل در حال بررسی این اتهامات است.
اینفانتینو که در سنگاپور به سر می برد ،به خبرنگاران گفت، این موضوع باید جدی گرفته شود.با این مسئله نه تنها از نظر فوتبالی بلکه از دیدگاه جنایی  هم باید به شدت برخورد شود.
 کسانی که  در موضوع سوء استفاده از کودکان، مجرم شناخته می شوند باید بسیار جدی مجازات شوند. آنها باید از فوتبال  بیرون رانده شوند، شکی در این نیست. از نظر جنایی نیز باید مجازات شوند.
وی تاکید کرد در زندگی ،نه فقط زندگی فوتبالی،  در زندگی به طور کلی، چیزی بدتراز سوء استفاده از کودکان وجود ندارد.
اینفانتینو گفت که اگر چه کودک آزاری به فوتبال محدود نمی شود، فیفا این رسوایی را دست کم نخواهد گرفت.
البته فدراسیون جهانی فوتبال در حال حاضر، به دنبال بررسی موضوع است و این چیزی است که بسیار جدی گرفته می شود.
در فوتبال ، به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی از کودکان در آینده، باید با دقت و توجه بیشتری به موضوع نگاه کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار