محکوم کردن دولت در بروز آسیب های اجتماعی بی انصافی است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت:محکوم کردن دولت در بروز آسیب های اجتماعی بی انصافی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛شهلا تاجفر عصر شنبه در نشست جامعه زنان حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی افزود: دولتمردان تدبیر و امید با تمام توان به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات و معضلات در همه استان های کشور تلاش می کنند و بی انصافی است که هرکسی بدون مطالعه و آگاهی از عملکرد دولت به محکوم کردن اقدامات انجام شده دستگاههای دولتی بپردازند.

وی اظهار کرد: تمام تلاش دولتمردان تدبیر و امید، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و توسعه ایران در تمامی عرصه های علمی، آموزشی، اقتصادی، فناوری، اجتماعی و فرهنگی است و باید همراه و همگام دولت در دستیابی به اهداف بکوشیم.

وی اضافه کرد: باید باور کنیم که زنان نقش مهمی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دارند که از این نقش باید به بهترین نحو استفاده کنیم ولی تاکنون توجه چندانی به این امر صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید توجه جدی به تعالی جایگاه زنان در کشور دارد که این امر را از برنامه های امور زنان و خانواده ریاست جمهوری کشور می توان به خوبی دریافت.

تاجفر افزود: با توجه به نقش فضای مجازی در آسیب زدن به روابط خانواده‌ها و کمرنگ شدن اعتماد اعضا به یکدیگر باید تدابیر جدی در این خصوص اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: با ترویج استفاده از فضای مجازی در بین خانواده های ایرانی، خانواده ها گرمی و صمیمیت پیشین را از دست داده اند و بیشترین وقت خانواده ها به مشغولیت در این فضا می گذرد.

وی با اشاره به اهمیت محافظت از خانواده با ترمیم و تقویت رابطههای عاطفی و صمیمی بین اعضا گفت: زنان و مادران نقش مهمی در پیشگیری از وقوع آسیبهای اجتماعی دارند و هر فرد مسئول حفظ سلامت خود و خانواده خود است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.