دیدار مشاور استاندار آذربایجان غربی با مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی

مشاور استاندار آذربایجان غربی با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در دیدار رویا محمدزاد حیدرلو مشاور استاندار و دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور استان با مجرد مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، فرصتهای سرمایه گذاری صنعت نفت در استان آذربایجان غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مشاور استاندار در این جلسه ضمن تشریح مشوق ها و تدابیر پیش بینی شده برای جذب ایرانیان خارج از کشور اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای این سیاست ها گام های موثر و مثبتی در جهت انتقال تکنولوژی به استان وجذب نخبگان اقتصادی وعلمی که از جمله اهداف دولت تدبیر و امید است برداریم.

محمدزاد همچنین در خصوص ظرفیت های سرمایه گذاری در استان گفت: استان آذربایجان غربی با توجه به هم مرزی با سه کشور خارجی، دارای ظرفیت ومزیت های سرمایه گذاری در زمینه های مختلف از جمله در صنعت فرآورده های نفتی است و با هموار شدن این مسیر، استان می تواند به یکی از کانونهای توسعه در سطح منطقه تبدیل شود.

مجرد نیز در این دیدار با تبیین مولفه ها و فرصتهای سرمایه گذاری صنعت نفت با توجه به زیرساختهای موجود اظهار امیدواری نمود با توجه به مجاورت مرزی استان با کشورهای ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان، سرمایه گذاری در این استان فرصتهای شغلی زیادی ایجاد خواهد کرد

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.