اردبیل؛

اجرای طرح مطالعاتی 64 روستای دارای قابلیت گردشگری در استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اجرای طرح جامع مطالعاتی 64روستای این استان که دارای قابلیت های مختلف گردشگری هستند، ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،قادر تقی زاده در جلسه توجیهی طرح ضربتی تولید و اشتغال در 73 روستای هدف گردشگری کشور در اردبیل افزود: مطالعه جامع گردشگری و تهیه برخی از شاخص ها در ٤٨ روستای دارای قابلیت و 12 روستای هدف گردشگری در استان اردبیل که قابلیت های بی نظیری برای جذب گردشگر دارند از برنامه های این اداره کل است.

وی هدف از اجرای این طرح را شناسایی و معرفی قابلیت های روستاهای هدف گردشگری کشور و افزایش انگیزه ساکنان این روستاها برای جذب گردشگر و توسعه تولید در روستا ذکر کرد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به ضرورت مشارکت ادارات کل استانی در تامین زیرساخت روستاها و برطرف کردن مشکلات بهداشتی روستاها توجه به حفظ بافت تاریخی برخی از روستاها را ضروری دانست و گفت: 2 روستای هدف گردشگری کزج و آلوارس از استان اردبیل در این طرح انتخاب شدند که در انتخاب آنها توجه به قابلیت های گردشگری و طبیعی ، بافت سنتی و تاریخی و تولیدات صنایع دستی هریک از این روستاها مورد توجه بوده است.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.