توسعه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام مراکز دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اعتبار اولیه برای آغاز دوباره طرح‌های نیمه تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان، تامین و در اختیار دانشگاه قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: از سال ۱۳۹۵، ساخت ۳۰۳ طرح بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان فارس در قالب یک تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استانداری فارس آغاز شد که تاکنون بالغ بر ۱۷۰ طرح افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

او گفت: به علت نبود تامین اعتبار مناسب، سایر طرح‌های این تفاهم نامه هنوز تکمیل و به مرحله بهره برداری نرسیده است که با توجه به ضرورت و نیاز مردم استان به ویژه با شیوع بیماری کووید۱۹، پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار مناسب و تکمیل این طرح‌ها در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با حمایت استاندار فارس، اعتبار اولیه برای آغاز دوباره طرح‌های نیمه تمام حوزه سلامت فارس تامین و در اختیار این دانشگاه قرار گرفت.

دکتر هاشمی اصل افزود: نشست‌های منظمی با حضور نمایندگان معاونت بهداشت، مدیر منابع فیزیکی منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه و روسای شبکه‌های بهداشت و درمان برگزار و تفاهم نامه‌های مربوطه منعقد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.