فعالان عرصه تولید و صنعت رزمندگان جبهه اقتصادی کشور هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعالان عرصه تولید و صنعت، امروز رزمندگان جبهه اقتصادی کشور و مبارزان علیه تحریم‌های دشمنان هستند.

آقای حیدری در آیین تکریم صنعت‌گران و معدن‌کاران چهارمحال و بختیاری، جلوگیری از مانع‌تراشی در امور مختلف را ضروری اعلام کرد و گفت: راه‌اندازی دهکده فرش و تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام استان در اولویت تمامی مسئولان مرتبط است.

توسعه تنها واحد تولید چادر مشکی کشور، تکمیل زنجیره تولید فولاد، مواد غذایی، توسعه شهرک‌های صنعتی و ارائه مشوق‌هایی به بخش خصوصی با هدف اشتغالزایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


روان‌سازی برای رفع مشکلات کنونی و بهره‌مندی از توان بخش خصوصی ضروری است.

ریل‌گذاری برای رفع موانع تولید و بخش خصوصی از راه‌های مهم رسیدن به شاخص‌های توسعه‌ای است.

فعالان عرصه تولید و صنعت، امروز رزمندگان جبهه اقتصادی کشور و مبارزان علیه تحریم‌های دشمنان هستند.

رزمندگان ایرانی در جنگ تحمیلی مقابل ائتلاف بین‌المللی ایستادگی کردند و امروز هم در تحریم‌های ناجوانمردانه، جنگ و محاصره اقتصادی مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

حضور سیل‌آسای مردم ایران در دفاع مقدس سرنوشت جنگ تحمیلی را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد و امروز هم برای رسیدن به موفقیت باید از توان مردم بهره‌گیری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۴۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
پراکندگی شهرها و شهرک‌های صنعتی در استان پدافند غیرعامل و برابر آمایش سرزمین است ،صنعت در شمال و غرب و مرکز استان هم میبایست گسترش و رشد یابد.
به امید داشتن شهرها و شهرک‌های صنعتی فراوان و گسترده در همه پهنه استان چهارمحال و بختیاری بام بلند ایرانزمین
آخرین اخبار