بیش از ۱۰۷ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ لرستان عملیاتی شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۰۷ هزار و ۳۵۸ تماس با فوریت های پلیس ۱۱۰ این استان امسال عملیاتی شده است.

یحیی الهی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون از تعداد ۲۹۱ هزار و ۶۴۱ تماس برقرار شده با سامانه ۱۱۰ لرستان، ۱۰۷ هزار ۳۵۸ مورد، توسط یگان های اجرایی و پلیس های تخصصی عملیاتی شده است.

سردار الهی با بیان اینکه از مجموع کل تماس های عملیاتی، ۹۲ هزار و ۲۷۶ فقره معادل ۸۶ درصد، فوریتی بوده است افزود: میانگین روزانه تماس های سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲مردم لرستان با ۱۱۰، سه هزار و ۲۰۰ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه راه‌اندازی سامانه ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو است عنوان کرد: ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظام‌مند از اهداف این سامانه می باشد.

سردار الهی با اشاره به برقراری ۱۸۴ هزار و ۲۸۳ مورد تماس با ۱۱۰ لرستان برای اخذ راهنمایی و مشاروه از پلیس اظهار داشت: مردم به پلیس اعتماد دارند و آن را ملجا و پناهگاهی مطمئن برای حل مشکلات خود می دانند و پلیس نیز با تمام توان آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی لرستان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، اقدام قانونی متناسب را انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.