۶ مرکز اهدای خون در اصفهان پذیرای عزاداران حسینی است

۶ مرکز اهدای خون در استان میزبان عزاداران حسینی (ع) در روز‌های تاسوعا و عاشورا خواهند بود.

روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون اصفهان اعلام کرد:  مرکز اهدای خون خواجو واقع در خیابان کمال اسماعیل اصفهان و مرکز اهدای خون خمینی شهر واقع در خیابان امام خمینی شمالی این شهر از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ آماده دریافت خون از اهداکنندگان هستند.

مرکز اهدای خون کاشان واقع در میدان قاضی اسدالله، مرکز نجف‌آباد واقع در خیابان ۱۷ شهریور غربی، مرکز شهرضا واقع در خیابان شهید بهشتی و مرکز خوانسار واقع در بلوار معلم این شهر نیز از ساعت هشت تا ۱۲:۳۰ در ایام تاسوعا و عاشورا به خونگیری از عزاداران حسینی می‌پردازند.

سرپرست اداره‌کل انتقال خون اصفهان نیز از مردم متدین دعوت کرد تا با حضور در مراکز مربوطه نسبت به اهدای خون و کمک به افراد نیازمند اقدام کنند.

کیان دهراب‌پور با اشاره به اجرای پویش نذر خون  بعنوان یک هنجار انسانی جایگزین برای برخی از رفتار‌های موهن در مراسم عزاداری افزود: پویش نذر خون از اول مُحرم و با هدف برانگیخته شدن ارزش‌های معنوی همچون ایثار، فداکاری، وفاداری و نوعدوستی در استان آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

استان اصفهان دارای پایگاه‌ها و مراکز ثابت انتقال خون در شهرستان‌های کاشان، خوانسار، شهرضا، نجف‌آباد، خمینی شهر، گلپایگان و نایین و ۲ مرکز در کلانشهر اصفهان شامل خواجو و عاشق اصفهانی است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار