جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا مطرح کرد؛

پایداری عشق به شهادت در جامعه اسلامی ایران

حجت‌ الاسلام والمسلمین صوفی گفت: عشق به شهادت همچنان در جامعه اسلامی ما وجود دارد و این عشق در نیروی انتظامی دیده می‌شود.

حجت‌ الاسلام والمسلمین صوفی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در مراسم عزاداری و سوگواری هشتمین روز ماه محرم در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: یاران امام حسین (ع) عاشق شهادت بودند، امام راحل هم در وصیت‌نامه خودشان می‌فرمایند که مردم زمان ما از مردم عهد رسول الله (ص) و امیرالمومنین (ع) بهتر هستند و عشق شهادت در جامعه ما همچنان پایدار است.

او با بیان اینکه بعد از هزار و ۴۰۰  سال از سوی مردم ایران اسلامی نظام ولایی در دنیا تشکیل شد، افزود: امروز همه ما از برکت پرچم این نظام استفاده می‌کنیم که امیدواریم پرچم این نظام مقدس به دست صاحب اصلی خودش برسد.

حجت الاسلام و المسلمین صوفی با ذکر اینکه امروز درب شهادت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باز است، اظهار کرد:  مقام شهید مقام والایی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: شهدا برای تأمین امنیت جان خود را تقدیم می‌کنند، عشق به شهادت و ولایت همانند یاران امام حسین (ع) در نظام اسلامی و همکاران انتظامی ما وجود دارد.

او بیان کرد: شهید با شهادتش به مقام حضور می‌رسد و همه عالم در اختیار او قرار می‌گیرد؛ به‌طوری‌که بین این عزیزان با خدا فاصله چندانی وجود ندارد و مردم نپندارند که شهدا از دنیا رفته‌اند، بلکه این افراد در جامعه حضور دارند و نظاره‌گر اعمال ما هستند.

حجت الاسلام و المسلمین صوفی با تأکید بر بصیرت و روشن‌بینی در جامعه، افزود: شناخت مسیر درست، انجام وظیفه و دادن هزینه برای اسلام در زمینه بصیرت خیلی مهم است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری به موقع عمل کردن خواص در وقایع مختلف خیلی مهم است، عنوان کرد: در کربلا ۷۲ تن در کنار امام حسین (ع) قرار گرفته و بقیه به دلایل مختلف در کنار ایشان  قرار نگرفتند.

او افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری در کربلا برخی به موقع عمل نکردند که این اتفاق رقم خورد، بعد از حادثه کربلا گروه توابین شکل گرفت و همه آنان هم شهید شدند، ولی کجا اثرگذاری لازم را داشتند؟

حجت الاسلام و المسلمین صوفی تصریح کرد: بصیرت لازم است که انسان در همه عرصه‌ها داشته باشد که این بصیرت را مردم جامعه اسلامی ما و در مجموعه نیروی انتظامی در حد کمال از خود نشان داده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا افزود: بصیرت لازم را کارکنان ما در اغتشاشات پارسال به خوبی از خود نشان دادند یا مردم در جمهوری اسلامی ایران در فتنه ۸۸ به خوبی اوج بصیرت خود را نشان دادند.

او با بیان اینکه یکی اوصاف یاران امام حسین (ع) این بود که تصمیم سخت و با بصیرت گرفتند، عنوان کرد: خواص جامعه آن روز مخالف سفر امام حسین (ع) به کربلا بودند که در جامعه آن روز این امام معصوم ما تصمیم سختی گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.