فرزند امام موسی صدر:

امام موسی صدر تا قبل از سقوط قذافی در زندان بوده است

صدر الدین الصدر اعلام کرد اطلاعات تایید شده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد امام موسی صدر و دو همراهش قبل از سقوط قذافی در زندان مکتب النصر بوده اند.

صدرالدین صدر، فرزند امام موسی صدر از وجود اطلاعاتی موثق خبر داد که تأیید می‌کند امام موسی صدر تا قبل از سقوط معمر قذافی، دیکتاتور معدوم لیبی زنده بوده است.

صدر الدین صدر گفت: اطلاعاتی که از لیبیایی‌ها، تحقیقات قضایی و کمیته رسمی پیگیری داریم، تأیید می‌کند که معمر قذافی، امام و دو برادر وی را بازداشت و زندانی کرده و آن‌ها را مدام جابه جا کرده است و امام تا اواخر اوت ۲۰۱۱ و قبل از سقوط معمر قذافی در بازداشت بوده است.

سخنان صدرالدین در دیدار وی با هیئتی از افسران اولین دوره آموزشی جنبش امل که در سال ۱۹۷۶ در حمص برگزار شده بود، مطرح شد. این دیدار در مرکز پژوهش‌های امام موسی صدر در بیروت انجام شد.

طبق گزارش العهد، وی با ابراز خرسندی و تشکر از برگزاری این دیدار امیدبخش گفت: این مرکز پژوهش‌ها در سال ۱۹۹۵ در قالب نهاد‌های امام صدر و با هدف جمع آوری محصولات فکری و عملی امام، انتشار و قراردادن این محصولات در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان تاسیس شد. این مرکز همچنین به هر طریقی به دنبال این است که مقامات را به تقویت تلاش برای یافتن امام و دو برادرش و رهایی آن‌ها از بازداشت در لیبی تشویق کند.

در خاتمه دیدار، همه حاضرین بر لزوم تشدید تلاش همه مراجع و طرف‌های ذیربط برای پیگیری موضوع آزادی امام موسی صدر و دو برادرش تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۵۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
امام موسی صدر قطعا در همان زمان قذافی خبیث ، و در همان اوایل واقعه،به شهادت رسیده.
آخرین اخبار